۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
نمایندگان به معیشت و حقوق کارگران ورود کردند؟

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر کار و معاونانشان روز گذشته برای اولین بار به کمیسیون اجتماعی مجلس آمدند و نمایندگان مجلس در خصوص موضوعات کلان کشور با ایشان صحبت کردند.

ایلنا: بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه، صولت مرتضوی ، وزیر کار ، برای اولین بار بعد از نشستن بر صندلی وزارت، با نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس دیدار کرد. حسن لطفی (سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس) در مورد این جلسه و موضوعات مطرح شده در آن می‌گوید: وزیر کار و معاونانشان روز گذشته برای اولین بار به کمیسیون اجتماعی مجلس آمدند و نمایندگان مجلس در خصوص موضوعات کلان کشور با ایشان صحبت کردند. 

وی ادامه داد: برنامه‌های وزیر کار برای اشتغال، بررسی چالش‌های اشتغال، سرعت و دقت در دهک‌بندی اقشار جامعه، پیشگیری از آسیب‌ها اجتماعی، مشکلات سازمان بهزیستی که از حداقل امکانات برخوردار هستند، بحث تعاونی‌ها و مسائل مربوط به سازمان فنی و حرفه‌ای از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. 

آیا در مورد معیشت و ترمیم حقوق کارگران و بازنشستگان نیز در این جلسه صحبت شد؟ لطفی در پاسخ به این سوال گفت: زمان جلسه محدود بود و ما نتوانستیم در مورد این موضوعات با جزئیات وارد شویم. البته وقتی در خصوص یارانه و دهک‌بندی صحبت کردیم بیشتر منظورمان کارگران و کمک به معیشت کارگران بود. 

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: قرار شد در خصوص مسائل اجتماعی مجددا با وزیر کار جلسه برگزار شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha