۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
درمان هم قابل پیش‌خرید شد + جزئیات

مطب هر یک از پزشکان این روزها قوانین و مقررات خاص خود را دارد؛ برخی پزشکان نوبت ویزیت را به صورت اینترنتی و برخی دیگر فقط حضوری یا با برقراری تماس به بیماران وقت برای معاینه می‌دهند اما جالب‌ترین نوع ویزیت را برخی پزشکان با نوبت در ماه‌های آینده و با گرفتن کل مبلغ ویزیت در همان زمان رزرو دارند.

یکی از بیماران برای دریافت نوبت از یک پزشک متخصص نسبتا معروف در تهران به مطب این پزشک زنگ می‌زند، منشی فقط این جمله را می‌گوید که به سایت پزشکان مراجعه کنید و نوبت خود را رزرو کنید. این آغاز ماجرای عجیب برخی پزشکان برای نوبت دادن به بیماران است.

قضیه فقط اینجا تمام نمی‌شود. زمانی که به سایت معرفی شده مراجعه می‌شود، روزهایی که برای دریافت نوبت از پزشک در این صفحه اینترنتی وجود دارد برای امروز و فردا نیست؛ ماه‌های آینده را باید جستجو کرد.

نوبت‌های رزرو شده به رنگ قرمز و نوبت‌های آزاد نیز در این صفحه به رنگ قرمز است، مراحل یکی پس از دیگری طی می‌شود اما موضوع مهمتر پرداخت ویزیت پزشک قبل از ارائه خدمت درمانی از سوی آنان است که مورد گلایه برخی از بیماران است که چرا باید قبل از اینکه به مطب مراجعه کنند در واقع چند ماه قبل از ویزیت باید پول آن را بپردازند.

اینکه چندین ماه قبل از ارائه خدمت ویزیت از بیمار برای کاری که هنوز انجام نشده، دریافت شود از هر نظر غیرقانونی است و باید به این موضوع به بهترین شکل ممکن رسیدگی شود و همان روز ویزیت از بیمار وجه موردنیاز به عنوان ویزیت دریافت شود.

چندین سال است که نوبت‌دهی پزشکان به صورت اینترنتی شده است اما اینکه ویزیت هم به صورت اینترنتی از بیمار دریافت شود شاید همه بدانیم که این کار غیرقانونی است زیرا دریافت ویزیت به صورت همزمان با ارائه خدمت قابلیت دریافت دارد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار