۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
ترفند وزیر ورزش برای پیروزی ایران مقابل انگلیس

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گفت: سعی می‌کنم زودتر به قطر بروم و از نزدیک کنار تیم ملی حضور داشته باشم. می‌خواستم زودتر بروم ولی برنامه‌های سنگین و فشرده کمی این موضوع را به تأخیر انداخت.

سعی می‌کنم هرچه زودتر بروم و در قطر کنار تیم ملی باشم. روز یکشنبه روز افتتاحیه مسابقات جام جهانی فوتبال است و فردا افتتاحیه هم تیم ملی فوتبال کشورمان باید برابر انگلیس قرار بگیرد که دعا می‌کنم پیروز شوند.

به کی‌روش افتخار می‌کنم

سجادی در خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان هم گفت: امیدوارم تیم ملی موفق باشد از تهران به اعضای تیم مالی، کادر فنی و در رأس کادر فنی به کارلوس کی روش خسته نباشید می‌گویم. کی روش این روزها نشان داد که با غیرت و شجاع کنار تیم ملی ایستاده است و متعصب کار خود را دنبال می‌کند. به او افتخار می‌کنم که موضع صریح خود برابر رسانه‌های خارجی مشخص کرد. ما کنار کی‌روش هستیم و او را کنار نخواهیم گذاشت. امیدوارم با درخشش در بازی اول جام جهانی دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنند.

برای پیروزی تیم ملی برابر انگلیس دعا می‌کنم

سجادی در پایان گفت: سعی می‌کنم زودتر به قطر بروم و از نزدیک کنار تیم ملی حضور داشته باشم. روز یکشنبه روز افتتاحیه مسابقات جام جهانی فوتبال است و فردا افتتاحیه هم تیم ملی فوتبال کشورمان باید برابر انگلیس قرار بگیرد که دعا می‌کنم تیم ملی ایران مقابل تیم انگلیس پیروز شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها