۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
سخنان نماینده مجلس درباره شعار «هیز تویی، هرزه تویی»

نماینده سبزوار می‌گوید: شهر ما یعنی سبزوار یک شهر مذهبی است. برخی آقایان دانشجو قصد داشتند به تبعیت از دانشجویان دانشگاه شریف، روی به مختلط شدن سلف بیاورند که خانم‌ها مقاومت جدی کردند و به آن‌ها گفتند «هیز تویی، هرز تویی زن آزاده منم.»

رویداد ۲۴: نماینده سبزوار می‌گوید: اطلاعات دقیقی داریم که بیش از ۷۰ درصد افرادی که در شهرهای بزرگ دستگیر شدند، از خانواده‌های مرفه بودند و این پیام روشنی دارد، یعنی مسئله، صرف اقتصاد نیست، هرچند معتقدم مسائل اقتصادی، پاشنه آشیل دولت است و در کنار آن، فقر فرهنگی هم، جدی است.

بهروز محبی نماینده سبزوار می‌گوید: اکنون ما با یک عده معترض که از اوضاع و احوال ناراضی هستند، روبرو هستیم که البته تعدادشان هم کم نیست. حال این افراد، یا در حاشیه بودند یا اگر در جمعی هم بودند، دست به تخریب و مبارزه رودررو با نیروهای نظامی و انتظامی نزدند. این افراد، سوالاتی در ذهن دارند که باید به آن پاسخ داده شود، طرف دیگر ماجرا، معاندانی هستند که اتفاقاً در این دوره روی این موضوع حساب کردند که باب گفت‌وگو باز نشود. این افراد می‌خواهند، هم حاکمیت و هم معترضان را عصبانی کنند تا کار اساساً به مرحله گفت‌وگو نرسد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها