۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
تایید خون‌ریزی در جوانرود از نگاه فارس و ایرنا

خبرگزاری ایرنا و فارس هر دو خون و خونریزی روز گذشته در جوانرود از شهرهای کردستان را تایید کردند. البته با این تفاوت که به ادعای آنها معترضان دارای سلاح‌های گرم بودند.

ایرنا نوشت: عصر روز یکشنبه تعدادی از آشوبگران اقدام به ایجاد ناامنی در برخی نقاط شهر جوانرود کردند که این ناآرامی‌ها به پس‌از اذان مغرب نیز کشیده شد و درگیری بالا گرفت؛ به‌طوری‌که شاهد حمله به اماکن دولتی و به آتش کشیده شدن ۲ واحد مسکونی در بلوک‌های سازمانی دولتی بودیم.

بر اساس ادعای خبرگزاری دولتی ایرنا عصر روز یکشنبه عده‌ای اقدام به ایجاد ناامنی در برخی نقاط شهر جوانرود کردند که این ناآرامی‌ها به پس‌از اذان مغرب نیز کشیده شد و درگیری بالا گرفت؛ به‌طوری‌که شاهد حمله به اماکن دولتی و به آتش کشیده شدن ۲ واحد مسکونی در بلوک‌های سازمانی دولتی بودیم. وی افزود: با توسعه ناآرامی‌ها و افزایش درگیری، سه نفر از معترضان به‌طرز مشکوکی کشته شدند.  در جریان اعتراضات یکشنبه شب در شهرستان جوانرود (شمال کرمانشاه)، سه نفر از معترضان کشته شدند..
همچنین در خبرگزاری فارس آمده که منابع غیر رسمی از کشته شدن ۵ تن و زخمی شدن چند نفر در درگیری‌های دیروز این شهر خبر می‌دهند؛ گرچه هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است. 

یک منبع آگاه گفت: این دو نفر با تیر کلاشینکف کشته شده‌اند.

بر اساس ادعای فارس عناصری با هدف تصرف  سپاه در جوانرود حمله می‌کنند. این هجوم ابتدا با سنگ پراکنی آغاز می‌شود اما با افزایش خشونت، تیراندازی و حمله معترضان برای تصرف ناحیه تبادل آتش صورت می‌گیرد. نیروهای محافظ این مکان نظامی برای جلوگیری از تصرف انبار مهمات ابتدا چند مرتبه تیر هوایی شلیک می‌کنند و پس از آن مجبور به شلیک به سمت مهاجمین می‌شوند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها