۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
فوری/ بخشی از معوقات این بازنشستگان به زودی پرداخت می‌شود

با همکاری شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری و پرداخت بخشی از منابع مالی در قالب اعتبارات بودجه‌ای صندوق بازنشستگی از سوی سازمان برنامه و بودجه، کسورات معوق حقوق بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق تا پایان مهرماه ۱۴۰۱، برای واریز به حساب بانک‌ها و سایر فروشندگان اعتباری به ذیحسابی دستگاه‌ها پرداخت شد.

ایسنا: با اهتمام شرکت‌های زیرمجموعه صندوق و با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور، کسورات بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق که در ماه‌های اخیر با تاخیر روبه‌رو شده بود، تا انتهای مهرماه ۱۴۰۱ پرداخت و تسویه شد و در صورت تامین منابع مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه قابلیت پرداخت کسور معوق مربوط به آبان ماه نیز فراهم خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به دلیل آغاز پرداخت سود بیشتر شرکت‌ها از نیمه دوم سال، کسورات بازنشستگان به دلیل کمبود منابع مالی و اعتبارات لازم با دوتا سه ماه تاخیر پرداخت می‌شد که این امر موجب نارضایتی عده زیادی از بازنشستگان شده بود.

لازم به ذکر است، صندوق بازنشستگی کشوری درخواست تنخواه به همین منظور از سازمان برنامه و بودجه را پیگیری کرده بود که این مهم بنابر ملاحظاتی محقق نشد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • باز نشسته IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    پنج درصد ی که قول دادید برای بازنشستگان اضافه بشود چی شد
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    احکام بازنشستگان ناقص اجر شد.چراحق اولاد و عایله مندی جدید واریز نشد ؟
  • علی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    آقای که همه جا را پر کردی ۹۰۰ هزار ب اضافه ۵ درصد به باز نشسته ها اضافه شده ما همین را دو برابر کرده به خودت می دهیم برو تو بازار ببین چی میشود خرید؟
  • نجمه IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    باسلام چرا احکام باز نشسته ها فرهنگی رو تو سایت بارگذااری نمی کنید
  • بازنشیته کشوری IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    سلام ما نمیدونیم چرا ملت ما نباید بوجه نداشته باشه واسه بازنشستگان فقط معوقه مهر رو پرداخت کردن ابان و اذر رو با هم پرداخت میکنن ما که به خودمون امید نداریم تا فردا اینقدر منتظر بودیم ابان تموم بشه حداقل یه چیزی دستمون بگیره که بتوتیم بدهی بدیم. واقعا دیگه خسته شدیم من خودم خانوم سرپرست خانوارم

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها