شاه کلید فروش بزرگ

چرا روابط قوی کلید فروش بزرگ است؟
۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
شاه کلید فروش بزرگ

هر رهبر تجاری می‌خواهد فروش بزرگی داشته باشد. در حالی که اهداف زیادی از یک کسب‌وکار وجود دارد، برای موفقیت، یک کسب‌وکار باید درآمد کسب کند و راه آن از طریق فروش محصولات یا خدمات است.

فردای اقتصاد: عوامل زیادی وجود دارد که باعث ایجاد یک فروش بزرگ می‌شود. در ساخت‌وساز، می‌توانم بگویم یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای فروش بزرگ، از طریق روابط است. این امر در مورد بسیاری از صنایع دیگر نیز صدق می‌کند. چند گام و اقدام مهم وجود دارد که باید برای ایجاد روابط با مشتریان خود و به نوبه خود یک فروش بزرگ،انجام دهید.

یک ارتباط را حفظ کنید.

شما نمی‌توانید فقط یک رابطه تجاری را شروع کنید و سپس فرض کنید که بدون تلاش ادامه می‌یابد. برای حفظ رابطه باید گام‌های فعالی بردارید. این به معنای پیگیری بعد از کار برای دریافت بازخورد مشتری است. همچنین به معنای چک کردن مؤدبانه هر چند ماه یکبار با مشتری است. من متوجه شده‌ام که وقتی مشتریان می‌بینند که شما به حفظ رابطه خود با آنها اهمیت می‌دهید، اهمیت زیادی برای آنها دارد. در بسیاری از موارد، این به شما کمک می‌کند تا چندین شغل را از یک مشتری دریافت کنید و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید.

شفاف باشید

همچنین مهم است که در روابط تجاری خود شفاف باشید. حقیقت راهی برای کشف شدن دارد - با یا بدون شما. اگر اشتباهی مرتکب شدید یا متوجه شدید که ممکن است چیزی بیشتر از آنچه در ابتدا پیش‌بینی کرده بودید طول بکشد، مهم است که به مشتری خود اطلاع دهید. من دیده‌ام که برخی از شرکت‌ها حقیقت را پنهان می‌کنند، زیرا از واکنش مشتری خود می‌ترسند، اما طبق تجربه من، اگر از ابتدا پیشرو باشید، معمولاً واکنش آن‌طور که فکر می‌کنید بد نیست. مشتریان شما با آشکار و شفاف بودن، شرکت شما را قابل اعتماد می‌بینند و بنابراین احتمال بیشتری دارد که شرکت شما را برای شغل در آینده استخدام کنند. بدیهی است که مشاغل بیشتر در آینده به معنای فروش بیشتر است.

از آبروی خود محافظت کنید.

برای داشتن نوع روابطی که به شما کمک می‌کند فروش‌های بزرگی داشته باشید، مهم است که با زندگی خود از اعتبار خود محافظت کنید. شهرت شما در این است که چگونه مشتریان جدیدی به دست می‌آورید و روابط جدیدی را شروع می‌کنید. کلمه در دنیای تجارت به سرعت حرکت می‌کند، بنابراین یک اشتباه می‌تواند تأثیرات گسترده‌ای داشته باشد. شما باید مطمئن شوید که تصمیماتی که برای شرکت خود می‌گیرید و روش‌هایی که برای برخورد با دیگران در پیش می‌گیرید، باعث ایجاد شهرتی می‌شود که می‌خواهید شرکت شما داشته باشد. برای داشتن روابط قوی و فروش بزرگ، به شهرتی نیاز دارید که نشان دهد شرکت شما قابل اعتماد است و در کاری که انجام می‌دهد خوب است.

کسب و کار خود را برجسته کنید.

یکی از مهمترین جنبه‌های ایجاد روابط قوی و فروش بزرگ، ضروری بودن است. باید دلیلی وجود داشته باشد برای اینکه کسی بخواهد با شما رابطه کاری داشته باشد. شما می‌توانید خوب‌ترین فرد موجود در بازار باشید، اما اگر خدمات یا محصول مورد نظر خریدار را نداشته باشید، امکان فروش وجود ندارد. با این حال، ضروری دیده‌شدن تنها به داشتن یک محصول یا خدمات نیست، بلکه یک محصول یا خدمات با مزیت نیز هست. چرا یک شخص باید بخواهد با شرکت شما بیش از هر شرکت دیگری کار کند؟ آنها باید بتوانند چیزی را از کسب وکار شما دریافت کنند که نتوانند از رقیب شما دریافت کنند.

فروش بزرگ، نیازمند تلاش است. یکی از بزرگترین حوزه‌هایی که در آن نیاز به تلاش است، روابط است. ایجاد روابط با مشتریان شما یک فرآیند فعال است که مستلزم بررسی مکرر و تلاش برای حفظ اعتباری است که برای شرکت خود ایجاد کرده‌اید. ایجاد رابطه همچنین مستلزم آن است که شرکت شما با شفافیت کامل عمل کند تا آن روابط بتواند به بقا و شکوفایی خود ادامه دهد. و در نهایت، ایجاد روابط به معنای ارائه مداوم خدمات یا ارزش محصول به مشتریان خود است که نمی توانند از شرکت دیگری دریافت کنند. فروش‌های بزرگ لزوما آسان نیست، اما برداشتن گام‌ها برای داشتن روابط قوی با مشتری می‌تواند نقطه خوبی برای شروع باشد.

منبع: فوربس

نویسنده: جاش تامپسون، موسس و رییس تامپسون اکستریور سرویسز

مترجم: شادی آذری حمیدیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار