۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
انتخاب رئیس جدید اتحادیه ملی کارگزاران گمرکی ایران

با رای اعضای اتحادیه ملی کارگزاران گمرکی ایران اعضای هیات مدیره جدید این تشکل انتخاب شدند.

فردای اقتصاد: محمدرضا فاروقی، رئیس اتحادیه ملی کارگزاران گمرکی ایران شد. با رای اعضای اتحادیه ملی کارگزاران گمرکی ایران اعضای هیات مدیره جدید این تشکل انتخاب شدند و بر این اساس محمدرضا فاروقی، دبیر کمیته گمرکی ستاد تسهیل کشور و نایب‌ رئیس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران به عنوان رئیس این اتحادیه انتخاب شد. اتحادیه ملی کارگزاران گمرکی، از جمله تشکل‌های زیرمجموعه اتاق ایران بوده و کارگزاران رسمی گمرکات کشور اعضا آن را تشکیل می‌دهند. این تشکل در همه کشورهای عضو سازمان جهانی گمرک نقش محوری در تسهیل و اشاعه شفافیت در تجارت و تشریفات گمرکی دارد.

کارگزاران گمرکی در کلیه رویه‌های تجاری اعم از واردات، صادرات، ترانزیت، ورود موقت، صادرات مجدد، کابوتاژ، نیابت از بازرگان تشریفات تجاری، اسنادی و ارزیابی را انجام داده و در کمیسیون‌های بدوی و حل اختلاف و سایر مراجع ذیربط به‌عنوان وکیل صاحب کالا و فعال اقتصادی حقیقی یا حقوقی حضور می‌یابند

در انتخابات مجمع این تشکل اصغر مظاهری نایب‌رئیس، امیر منصوری، علی میرعبدالله، محمدامین صباغی‌زاده، هوشنگ پلنگی و مهرداد ایرانی اصل دیگر اعضای منتخب هیات مدیره این اتحادیه هستند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار