۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
رکورد جدید کنسانتره سازی فولاد سنگان  

فردای اقتصاد: فولاد در واحد کنسانتره سازی با تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز رکوردی جدید را ثبت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی فولادسنگان، محمد گلی پور مدیرکارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان گفت: این شرکت  توانست به میزان تولید ۱۸ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز دست یابد که این میزان بالاترین میزان تولید کنسانتره از ابتدای راه اندازی تاکنون محسوب می شود.

وی ادامه داد: کارخانه کنسانتره سازی فولاد سنگان، نخستین کارخانه پنج میلیون‌تنی واحد کنسانتره در شرق کشور است که در کوران تحریم ها و به دست متخصصان داخلی راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان یادآور شد، با وجود مشکلات جاری و قطعی برق در تابستان، این شرکت درصدد است با تولید پایدار و با کیفیت در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال افرین، برنامه تولید ۳/۵ میلیون تن کنسانتره را محقق تا گامی ارزشمند در تولید پایدار و مطمئن بردارد.

به گفته وی، بالاترین رکورد تولید روزانه کنسانتره در حالی بدست آمد که رکورد قبلی تولید روزانه کنسانتره به میزان ۱۸ هزار ۰۳۰ تن بوده است.

گلی پور افزود: فولاد سنگان  دارای کارخانه‌های تولید گندله و کنسانتره سازی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰میلیون تن در سال بوده که نقشی موثر و راهبردی در تامین پایدار مواد موردنیاز عظیم‌ترین فولادساز خاورمیانه «فولاد مبارکه» دارد .

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha