۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
فوری/ ماجرای توافق پنهانی کی روش با فدراسیون فوتبال

سایت فدراسیون فوتبال درباره اینکه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی می‌ماند یانه خبری منتشر نکرده است اما به نظر می‌رسد کارلوس کی روش در تیم ملی ماندنی است.

وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به فرودگاه امام گفته بود اکنون زمان حمایت از تیم ملی و کارلوس کی روش است. او هم چنین پیش تر گفته بود در تیم ملی نماینده رئیس‌جمهوری و دولت است و این بدین معنی است که دولت و شخص رئیس‌جمهوری موافق ادامه حضور کارلوس کی روش در تیم ملی است.

گفته می‌شود کارلوس کی روش پیش از ترک تهران صحبت هایی با مهدی تاج پیرامون ادامه همکاری با تیم ملی داشت.

ظاهرا قرار است در لیست جدید تیم ملی ۱۱ بازیکنی که پیش از شروع جام جهانی به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوند و طبیعتا از تیم ملی فعلی یازده بازیکن خط می‌خورند. از سویی قرار شد این بار یکی از مربیان لیگ برتری دستیار کارلوس کی روش شود. پیش از جام جهانی صحبت از حضور جواد نکونام در اردوی تیم ملی بود که بعد از انصراف جواد نکونام، مارکار آقاجانیان به کادر فنی تیم ملی ملحق شد اما اینبار نظر فدراسیون فوتبال حضور یک مربی لیگ برتری در کادر فنی تیم ملی است تا اشراف نسبت به لیگ برتر داشته باشد و بتواند به کارلوس کی روش در هدایت تیم ملی کمک کند.

در آینده‌ای بسیار نزدیک با برگزاری نشست هیات رئیسه تمدید قرارداد کارلوس کی روش از سوی فدراسیون فوتبال رسمی می‌شود. فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش می‌بایست مصوبه هیات رئیسه را داشته باشد.

منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها