۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
نماینده مجلس حرف جنجالی خود را پس گرفت + فیلم

مسعود پزشکیان گفت: در سخنرانی گفته‌ام برخی از ارگان‌ها بیمارستان خصوصی دارند و در مورد مجلس گفته‌ام که مجلس قرارداد بیمه تکمیلی با بیمارستان خصوصی دارد.

خانه ملت: مسعود پزشکیان  در توضیح اخباری که به نقل از وی مبنی بر اینکه «نمایندگان برای خودشان یک بیمارستان اختصاصی احداث کرده‌اند»، گفت: در سخنرانی گفته‌ام برخی از ارگان‌ها بیمارستان خصوصی دارند و در مورد مجلس گفته‌ام که مجلس قرارداد بیمه تکمیلی با بیمارستان خصوصی دارد.عضو کمیسیون فراکسیون مستقلین ولایی ضمن تکذیب اظهارات منتسب به وی، تصریح کرد: مجلس بیمارستان ندارد ولی با بیمه‌های تکمیلی و بیمارستان‌‎های سطح عالی کشور قرارداد دارد و تعدادی که دلشان می‌خواهد، آنجا خدمت می‌گیرند.

وی در ادامه اظهار کرد: قوه قضاییه، وزارت نفت، بانک، نیروهای نظامی برای خود بیمارستان دارند اما داشتن یا نداشتن بیمارستان اختصاصی را نمی‌توان گفت خوب یا بد است. در واقع نوع سرویس و قراردادی که اینها دارند، جای بحث دارد.

پزشکیان با اشاره به برخی از وزارتخانه‌ها که بیمارستان اختصاصی دارند، گفت: بیمارستان داشتن مشکل نیست اما اینکه بیمارستان و قراردادهای خارج از چارچوب داشته باشند و در این قراردادهای خارج از چارچوب پزشک و پرسنل زیادی بگیرند و خارج از چارچوب و تعرفه به آنها پرداخت شود، درست نیست.

ویدیو اظهارات قبل او در این زمینه را می‌توانید ببینید:

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها