۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
توضیحات دادگستری اصفهان درباره فوتبالیست محکوم به اعدام

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در رابطه با پرونده امیر نصرآزادانی، فوتبالیست سابق و از متهمان حادثه تروریستی اصفهان توضیحاتی ارائه داد.

همشهری آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری ، اعلام کرد: روز ۲۵ آبان‌ماه در جریان ناآرامی‌ها در اصفهان ۳ نفر از نیروهای امنیتی به شهادت رسیدند که متهمان پرونده دستگیر شدند. این پرونده ۹ متهم دارد که براساس کیفرخواست صادر شده، نصرآزادانی متهم ردیف پنجم پرونده است و از ۲۷ آبان‌ماه در بازداشت به سر می‌برد.

وی افزود: این فرد متهم به بغی است و با عضویت در گروه مسلحانه به صورت شبکه‌ای و سازمان‌یافته به قصد مقابله با اساس نظام جمهوری اسلامی، با ۳ نفر دیگر اقدام به اغتشاش مسلحانه در تاریخ ۲۵ آبان‌ماه کرده است که در نتیجه این اقدام به وسیله یکی از اعضای گروه، ۳ نفر از مأموران تأمین امنیت در اصفهان به شهادت رسیدند. وی افزود: متهم نسبت به اقدامات مجرمانه خود به صراحت اقرار کرده است. فیلم دوربین‌های محل نیز وجود دارد و مستندات کافی مبنی بر حضور این فرد در گروه مسلحانه وجود دارد و کیفرخواست براساس همین موارد صادر شده است. حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری گفت: در حال حاضر وکلای پرونده در مهلت قانونی در حال مطالعه پرونده هستند که اگر ایرادی به کیفرخواست داشتند، اعلام کنند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها