سرمایه‌گذاری جدید خانم ورزشکار

سرنا ویلیامز باز هم کارآفرینی می‌کند
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
سرمایه‌گذاری جدید خانم ورزشکار

سرنا ویلیامز، قهرمان تنیس برای نخستین بار محصولی به نام "ویل‌پرفورم" را معرفی کرده است که مجموعه‌ای از محصولات موضعی تسکین درد و مراقبت از عضله است که هم برای ورزشکاران فوق ستاره و هم برای دردهای روزمره طراحی شده است.

فردای اقتصاد: سرنا ویلیامز پس از نزدیک به سه دهه فشار آوردن بر محدودیت‌های فیزیکی خود، اکنون بر روی بهبودی دردها متمرکز شده است. پس از اعلام این قهرمان تنیس در ماه آگوست مبنی بر اینکه او در حال "دور شدن" از ورزشی است که او را به یک نماد ورزشی تبدیل کرده است، ویلیامز خط تولید محصولات موضعی تسکین درد و مراقبت از عضلات به نام "ویل پرفورم" را که برای ورزشکاران و غیرورزشکاران طراحی شده است، راه اندازی کرد.

ویلیامز در این باره گفت: «در چند سال گذشته، من به بهبودی دردها فکر می‌کردم و آموختم که بهترین ورزشکاران بهترین افراد هستند زیرا بهترین‌ها رکوردها را هم بهبود می‌دهند. اگر روز بعد نتوانید حضور داشته باشید، مهم نیست که الان چقدر خوب هستید.»

ویلیامز و بنیانگذاران این برند - هنک مرسیه، مدیر اجرایی CPG و اریک رایان، کارآفرین پشت برندهای متد، اولی، و ولی - می‌خواستند محصولاتی با استفاده آسان بسازند که استفاده از آنها بدون توجه به سطح فعالیت شما لذت‌بخش باشد.

ویل‌پرفورم، با پنج محصول راه‌اندازی شد: رول و اسپری تسکین‌دهنده درد، رول تسکین‌دهنده درد، خنک‌کننده، لوسیون تسکین‌دهنده روزانه عضلات و لوسیون بازیابی عضلات شبانه. هر کدام با قیمت کمتر از 16 دلار به فروش می‌رسد و از دیروز به صورت مستقیم و در تاریخ 18 دسامبر در فرشگاه تارگت  در دسترس است. ویلیامز می‌گوید در دسترس قرار دادن ویل‌پرفورم برای همه، از اهمیت زیادی برایش برخوردار بود، همانطور که در مورد هر برندی که خودش را با آن هماهنگ می‌کند، مهم است. او می‌گوید: «نوعی که من بزرگ شدم، بسیاری از چیزها در دسترس من نبود.  اما "حتی با این خط مد ، این محصول بسیار مقرون به صرفه و در دسترس است." در حالی که بسیاری از محصولات ورزشی برای مردان به بازار عرضه می‌شوند، این خط محصولات همچنین شامل تفکیک جنسیتی و سنی است.

رایان می‌گوید: «اینها محصولات مراقبت از خود با طراحی زیبا و مدبرانه هستند که مصرف‌کنندگان مشتاقانه منتظر استفاده از آنها هستند. "ما همچنین مطمئن می‌شویم که با مصرف‌کنندگان جوان و زن صحبت می‌کنیم که اغلب اینگونه محصولات برایشان وجود نداشته است." البته، همکاری با یکی از بهترین ورزشکاران تمام دوران به این برند اعتبار می‌بخشد. به گفته رایان، ویلیامز حتی این محصولات را در آخرین فصل تنیس خود آزمایش کرد.

رایان می‌گوید: «سرنا در این فرآیند بسیارهمکاری کرد. او از اینکه چگونه می‌خواهد محصولات موجود در فضای ریکاوری را از نظر اثربخشی، احساس پوست، تجربه عطر و کاربرد بهبود بخشد، دید روشنی داشت و یک تجربه مثبت ایجاد کرد که استفاده از این محصول برای ورزشکاران هم آسان و راحت است.

ویلیامز با 23 عنوان قهرمانی گرند اسلم تحت فعالیت‌های حرفه‌ای خود، نکات مفیدی را در مورد اینکه چه چیزی در زمان بهبود پس از آسیب مفید است، می‌داند. روتین او شامل کشش، ماساژ درمانی، و طب سوزنی و همچنین زمانی شایسته "من" است. ویلیامز می‌گوید: «فقط تماشای احمقانه‌ترین برنامه‌ها مغزم را آرام می‌کند. "من فکر می‌کنم مهم است آن لحظاتی را داشته باشید که در آن زمان برای خود اختصاص دهید و نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر روحی نیز بهبود پیدا کنید."

گفته می‌شود، او اذعان داشته است که یکی از بیماری‌هایی که اکنون بیشتر او را آزار می‌دهد، به خاطر تولد دختر ۵ ساله‌اش، المپیا است. او می‌خندد و می‌گوید: «از زمانی که یک مادر شده‌ام، کمرم بیشتر از همیشه درد می‌کند حتی از زمانی‌ که تنیس حرفه ای بازی می‌کردم. او می‌گوید: «محصول جدید دردهای اینچنینی را تا حد زیادی تسکین می‌دهد.» ویلیامز این روزها بیشتر از دورانی که به ورزش حرفه‌ای می‌پرداخت مشغول است.» او درباره برنامه فعلی خود می‌گوید: «این بسیار جای سوال دارد که چگونه وقت کم نمی‌آورم. من یک شرکت سرمایه‌گذاری دارم و تمام روز را در دفتر کار می‌کنم. من روی «ویل پرفورم» و خط محصولات مد خودم کار می‌کنم. قطعاً زیاد است.»

این ممکن است توضیح دهد که چرا یکی از مصرف‌کنندگان او لوسیون بازیابی شبانه عضلات "ویل رست" است که دارای منیزیم، اسطوخودوس و شمعدانی برای کمک به بهبود خواب است. او می‌گوید: "من آن را خیلی دوست دارم، زیرا هرگز استراحت کافی نمی‌کنم و نیاز به استراحت دارم."

گردآوری: شادی آذری حمیدیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار