۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش جزییات برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و همچنین اجرای قانون نظام رتبه‌بندی معلمان را اعلام کرد.

ایسنا: صادق ستاری‌فرد در نشستی خبری با بیان اینکه تا کنون ۹۳۰ هزار پرونده رتبه‌بندی تشکیل شده که شامل شاغلین و بازنشستگان می‌شود گفت: ۱۳۰ هزار نفر از این تعداد نو معلمان هستند.

وی افزود: تاکنون احکام قطعی ۴۱۱ هزار و ۷۷۰ نفر از این تعداد صادر شده که ۶۶ هزار و ۲۶۳ نفر بازنشسته و ۳۴۵ هزار و ۶۰۷ نفر از شاغلین هستند.

امکان ثبت اعتراضات رتبه‌بندی از ۹ اسفند

وی توزیع معلمان در رتبه‌بندی را اعلام کرد و گفت: تاکنون۳۱ هزار و ۵۹۲ نفر رتبه یک، ۸۱ هزار و ۲۸ نفر رتبه دو، ۲۱۸ هزار و ۵۸۱ رتبه سه، ۱۳ هزار و ۱۶۸ تن رتبه چهار و ۱۲۳۸ نفر رتبه پنجم را کسب کرده‌اند و نویدبخش آن است که تا آخر اسفند رتبه‌بندی را به سرانجام برسانیم. رتبه‌ها در سامانه my.medu.ir قابل مشاهده هستند و از روز سه شنبه ۹ اسفند ماه امکام ثبت اعتراضات در این سامانه فراهم می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: معلمانی که نسبت به رتبه خود اعتراض دارند می‌توانند اعتراض خود را در سامانه مربوطه ثبت کنند.

برچسب‌ها