۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
آپارتمان ۷۰ متری در مناطق مختلف تهران چند؟ + جدول

درحال‌حاضر قیمت آپارتمان ۷۰ متری در مناطق مختلف تهران به طور تقریبی از ۱.۵ میلیارد تومان شروع می‌شود و تا حدود ۷ میلیارد تومان نیز می‌رسد.

قیمت مسکن در مناطق مختلف شهر تهران متغیر است. میانگین قیمت هر متر خانه در منطقه ۱۸ به عنوان ارزان‌ترین منطقه تهران ۲۳ میلیون تومان است. یعنی برای خرید یک آپارتمان ۷۰ متری در این منطقه باید یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان هزینه کرد. در مواردی قیمت‌ها کمتر و در برخی بیشتر است. بر این اساس با بودجه‌ای بین ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان می‌توان در منطقه ۱۸ مسکن خریداری کرد.

در مناطق میانی نیز همچون مناطق ۸، ۵ و ۴ نیز برای خرید یک واحد ۷۰ متری به طور تقریبی باید بین ۳ تا ۴ میلیارد تومان هزینه کرد.

درحال‌حاضر متوسط قیمت هر متر خانه در منطقه ۸ به میزان ۴۳.۷ میلیون تومان، منطقه ۵ بالغ بر ۵۶.۳ میلیون و منطقه ۴ به میزان ۵۲.۶ میلیون تومان است. یعنی یک آپارتمان ۷۰ متری در منطقه ۴ به طور میانگین ۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

اما در گرانترین منطقه شهر تهران یعنی منطقه ۱ که قیمت هر متر خانه به طور متوسط به ۹۵.۱ میلیون تومان رسیده، یک واحد ۷۰ متری ۶ میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان قیمت دارد. البته نرخ واحدهای نوساز بعضا بیش از این ارقام است و به بالای ۱۰۰ میلیون تومان در هر متر مربع می‌رسد.

قیمت آپارتمان ۷۰ متری در مناطق مختلف تهران
قیمت آپارتمان ۷۰ متری در مناطق مختلف تهران

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها