۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۸
این تصویر از دربی سانسور شد+ عکس

ارسلان به دلیل اتفاق دیگری هم در این بازی مرکز توجه قرار گرفت؛ او بعد از گل‌زنی، نه‌تنها به دلیل اتفاق‌های اخیر در ایران خوشحالی نکرد، بلکه اشک هم از چشمانش جاری شد تا مورد سانسور صداوسیما هم واقع شود.

فرارو: هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر روز گذشته با انجام دربی ۹۹ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به پایان رسید. این بازی که حساس‌ترین تقابل نیم‌فصل لیگ برتر ایران بود، تا حدودی مخالف گمانه‌زنی‌ها از آب درآمد و در نهایت با نتیجه پرگل ۲-۲ به اتمام رسید. سودش را پرسپولیس برد که با ۲۵ امتیاز صدر جدول را از گل‌گهر گرفت و استقلال را به رتبه سوم جدول رده‌بندی فرستاد. با وجود گل‌هایی که در این دیدار زده شد، نمی‌توان از کیفیت این دیدار چندان راضی بود؛ شاید قرابت بیش از اندازه این بازی با آخرین دیدار جام جهانی یا شاید غیبت تماشاگران در دربی، باعث بی‌حس‌وحال‌شدن این بازی شده بود. به هر روی، نتیجه همانی شد که بسیاری قبل از این دیدار انتظارش را می‌کشیدند؛ تساوی.

ارسلان مطهری  بعد از گل‌زنی، نه‌تنها به دلیل اتفاق‌های اخیر در ایران خوشحالی نکرد، بلکه اشک هم از چشمانش جاری شد تا مورد سانسور صداوسیما هم واقع شود؛ صحنه‌ای که کارگردان تلویزیونی تلاش زیادی برای پنهان‌ماندن آن از روند دربی کرد. ارسلان که پیش‌تر با گیتارنوازی‌اش برای هواداران رقیب کری می‌خواند، شاید پس از گل‌زنی نت شادی برای نواختن نداشت.
این تصویر از دربی سانسور شد+ عکس

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها