۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
خودروهای ایتالیایی هم به ایران می‌آیند+ اسامی

تاکنون حضور خودروهای ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای و برخی خودروهای چینی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود در کشور قطعی شده و به عنوان نخستین خودروهای وارداتی راه به خیابان‌ها پیدا می‌کنند.

ایلنا از گمرک ایران: اولین ثبت سفارش‌های واردات خودرو انجام شده و پیش‌بینی می‌شود تا در اوایل دی ماه نخستین خودروهای وارداتی وارد کشور شود. با نزدیک شدن به زمان عرضه نخستین خودروهای وارداتی، گمانه‌زنی‌ها درباره برندهای وارداتی ادامه دارد.

بررسی‌ها از تبلیغات محیطی برخی شرکت‌های واردکننده خودرو و همچنین گفتگو با مطلعین بازار حاکی است، تاکنون حضور خودروهای ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای و برخی خودروهای چینی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود در کشور قطعی شده و به عنوان نخستین خودروهای وارداتی راه به خیابان‌ها پیدا می‌کنند.

بر اساس این گزارش نخستین خودروهای وارداتی که راهی جاده‌های ایران می‌شوند، شامل فیات ۵۰۰، فیات تیپو (TIPO)، هیوندای النترا (ELANTRA)، هیوندای کونا (KONA)، هیوندای آی ۱۰ (I ۱۰)، دانگ فنگ Aeolus Yixuan Max و سه محصول چانگان است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    به سلامتی، حالا خدمات پس از فروش با چه کسی هست به جای واردات فله ای ،دو یا سه کشور انتخاب کنید که طبق استاندارد.تولید می‌کنند تا مردم دو باره توی درد سر نیفتند
  • مرتضی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    وارد کنید اونای که پولدارن بخرن سوار بشن ماهم نگاه کنیم
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    ما قبلا عرض کردیم خودروهای هندی ایتالیایی که سدان کوچک دارن واردکنن بلکه کیفیت و تامین وپشتیبانی آن مثل قطعات یدکی لازم وضروری هست
  • حسن IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    از اصلیترین فشارهایی که روی مردمه قیمت خودرو و مسکنه. خودروی سی میلیونی را تا چهارصد ملیون وبیشتر بردید. به فریاد جوانان برسید.خودرو اگه صد ملیون هم بشه اکثریت مردم باز هم توان خرید ندارند. بگذارید خودرو سازان خارجی بیان تا این تب و تاب خودرو بخوابه. چرا سیر نمی‌شوید مسئولین بی کفایت.

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها