۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
فوری/ افزایش نرخ سود بانکی استارت خورد + جزئیات

هیات عامل بانک مرکزی در مصوبه امروز خود به بانک‌ها اجازه داد اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) با نرخ ۲۳ درصد منتشر کنند.

در حالی که بانک مرکزی خواستار افزایش نرخ سود بانکی شده و زمزمه هایی از موافقت شورای پول و اعتبار با این تصمیم شنیده می‌شود سخنگوی بانک مرکزی از انتشار اوراق گواهی سپرده عام با نرخ ۲۳ درصد خبر داد.

مصطفی قمری‌وفا در فضای مجازی نوشت: هیات عامل بانک مرکزی در مصوبه امروز خود به بانک‌ها اجازه داد اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) با نرخ ۲۳ درصد منتشر کنند. بخشنامه مربوط به این مصوبه و جزییات آن تا ساعتی دیگر به شبکه بانکی ابلاغ و در پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی هم منتشر می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قالیباف IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    دولت باید خرید این اوراق را مستند برسقف تا مثلا مبلغ 100 میلیون برای اشخاص حقیقی وکد ملی را مجاز وبرای حقوقی ها وبیش از این سقف 100میلیون را ممنوع کند- ببه سود رانت خوارها و بدهکاران نجومی و وام تبصره ای عمل نکنید - معنی ندارد اشخاصی به بهانه تولید ویا بافت فرسوده یا دانش بنیان و؟هم وام بگیرندهم سود
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    نرخ سود بانکی بایستی سال ها پیش اتفاق می افتاد که بانک مرکزی ایران 100 فاز عقبه وبایستی نرخ سود بانکی 50 درصد می شد تا شاهد رشد تولید در کشور می شدیم و فاصله طبقاتی بین غنی وفقیر کاهش می دادیم تا این قدر فقیر وفقرا در ایران وجود نداشت و ثروت مندان احساس برتری نسبت به فقیران نمی کردند ....

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها