۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
بانک مرکزی دلال ارز است

ایزدخواه،نماینده‌ مجلس گفته‌است که دولت بزرگترین عرضه‌کننده ارز است و عزم جدی در بانک‌مرکزی برای جمع آوری موضوع ارز نیست زیرا بانک مرکزی دلال ارز است.نرخ ارز از ابتدای دولت‌سیزدهم تا کنون افزایش ۵۰ درصدی داشته‌است. آقایان بازار غیر رسمی را به رسمیت می‌شناسند.

فردای اقتصاد: رشد نرخ‌ ارز وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک‌مرکزی را به جلسه غیرعلنی در مجلس کشاند. علی صالح‌آبادی در مجلس اعلام کرده‌بود که آشفتگی نرخ ارز به دلیل آشفتگی سه‌ماهه کشور، اغتشاشات و کار دشمنان است. روح‌الله‌ ایزدخواه، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با فردای اقتصاد با بیان اینکه رئیس‌کل ‌بانک‌مرکزی بخشی از مشکلات‌ارزی کشور را به دشمنان و اغتشاشات حواله‌کردند ابراز داشت: این تحلیل‌فرعی است. نرخ ارز از ابتدای دولت‌سیزدهم تا کنون افزایش ۵۰ درصدی داشته‌است. آقایان بازار غیر رسمی را به رسمیت می‌شناسند.

 به گفته ایزدخواه، دولت بزرگترین عرضه ارز است و عزم جدی در بانک‌مرکزی برای جمع آوری موضوع ارز نیست زیرا بانک مرکزی دلال ارز است. دولت اولین ذی‌نفع بالابودن نرخ ارز است و به افزایش نرخ ارز تمایل دارد.

عضو کمیسیون‌ صنایع‌ و معادن مجلس افزود: دولت خود را سیاست‌گذار  مسائل ارزی نمی‌بیند و سعی می‌کند با ارزپاشی موضوع را تسکین دهد اما ارزپاشی درمان نیست.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار