۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
درخواست برخی معلمان از آموزش و پرورش برای اعمال درست رتبه بندی

معلمان حق التدریس طبق طرحی با عنوان «تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» باید پیش از اینها به استخدام آموزش و پرورش درمی‌آمدند اما اجرای این قانون مدتی طولانی به تعویق افتاد و بعد از اجرا شدن نیز به دلیل پُر بودن ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، روند استخدام برخی از این معلمان به تعویق افتاد. حالا معلمانی که امور مربوط به استخدام آنها در مرحله سوم انجام شده، از طرح رتبه‌بندی محروم مانده‌اند.

تعدادی از معلمان حق‌التدریس که حکم پیمانی‌شان اوایل امسال صادر شده، در تماس با خبرنگار ایلنا، از اجرایی نشدنِ قانون رتبه‌بندی برای برخی از معلمان خبر دادند.

این معلمان می‌گویند: به بهانه آنکه فرآیند گزینش طول می‌کشد و چون ادارات برخی از استان‌ها در صدور حکم تعلل کردند، احکام معلمان برخی از استان‌ها را بعد از عید صادر کردند و حالا آموزش و پرورش می‌گوید برای افرادی که حکمشان در سال جدید صادر شده، قانون رتبه بندی معلمان اجرا نمی‌شود.

این معلمان می‌گویند: اگر تا پانزدهم این ماه وضعیتِ ما مشخص نشود، رتبه‌بندی از سال ۱۴۰۲ برای ما اعمال می‌شود و دیگر معوقات دریافت نمی‌کنیم.

آن‌ها از آموزش و پرورش می‌خواهند اجازه ندهند نتیجه سال‌ها کارشان به دلیل تعلل مسئولان در اجرای قانون، پایمال شود.

گفتنی است؛ معلمان حق التدریس طبق طرحی با عنوان «تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» باید پیش از اینها به استخدام آموزش و پرورش درمی‌آمدند اما اجرای این قانون مدتی طولانی به تعویق افتاد و بعد از اجرا شدن نیز به دلیل پُر بودن ظرفیت دانشگاه فرهنگیان، روند استخدام برخی از این معلمان به تعویق افتاد. حالا معلمانی که امور مربوط به استخدام آنها در مرحله سوم انجام شده، از طرح رتبه‌بندی محروم مانده‌اند.

منبع: ایلنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها