۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
اقتصاد دستوری با پول مردم در بانک‌ها چه می‌کند؟

سومین نشست با موضوع آسیب‌های "اقتصاد دستوری" با حضور دکتر داود سوری، اقتصاددان و جمعی از صاحبنظران در برنامه «گفت‌وگوی فردا» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

"اقتصاد دستوری" چگونه باعث ایجاد بانکداری ناکارآمد و لطمه به مردم، علی‌الخصوص قشر فقیر و متوسط شده است؟ این سوال، به عنوان موضوع محوری در هفتمین نشست «گفت‌وگوی فردا» در استودیوی فردای‌اقتصاد مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست علی میرزاخانی، مهدی طحانی، شلاله صحافی، پویا رشیدی و بهزاد بهمن‌نژاد با میزبانی مرتضی کاظمی حضور و درباره موضوعاتی همچون نرخ بهره دستوری و دخالت‌های مستمر در نحوه بنگاهداری و عدول از استانداردهای بین‌المللی گفت‌وگو و به تشریح انگیزه‌های ترویج‌دهندگان "اقتصاد دستوری" پرداختند.

نشست قبلی را با موضوع الگوی تورم‌سازی و تورم‌خواری در اقتصاد دستوری تماشا کنید. قرار است بررسی نتایج اقتصاد دستوری در سلسله نشست‌هایی در استودیوی فردای‌اقتصاد و در برنامه «گفت و گوی فردا» ادامه یافته و گزارش این نشست‌ها در سایت فردای اقتصاد به صورت هفتگی منتشر شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن رادمرد IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    با سلام و درود و تشکر از برگزاری میزگردها در مورد مسایل مهم اقتصادی چند نکته به عرض می رسد 1- خوب است در اینگونه مباحث از کارشناسانی که ایده پرداز اجرای این سیاست ها هستند دعوت شود ولو با نظر ما مخالف باشند . هم جذابیت بحث ها زیادتر می شود وهم مباحث پخته تر می شود

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین ویدیوها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار