۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
قیمت گوشت قرمز و ماهی باز هم گران شد + جدول قیمت جدید

رصد بازار نشان می‌دهد هفته دوم دی ماه، قیمت گوشت قرمز و برخی انواع ماهی افزایش یافته اما در بازار تخم‌مرغ شاهد عقب نشینی قیمت‌ها هستیم.

خبرگزاری مهر: گشت وگذار در بازارهای کالاهای اساسی حکایت از بالا و پایین شدن قیمت‌هایی دارد که پشت آن منطقی وجود ندارد. هفته گذشته گوشت گوسفند که به ۲۳۰ هزار تومان در ابتدای دی رسیده بود اما در ادامه پس از گذشت چند روز دچار نوسان شده و شقه گوسفند بین ۲۵۵ تا ۲۸۰ هزار تومان در فروشگاه‌ها و قصابی‌ها متغیر است.

یکی از دلایل کاهش و افزایش قیمت مواد خوراکی به دلیل فسادپذیری آنها بوده و هر زمان تاریخ انقضا آنها نزدیک شود فروشگاه داران ناگزیر به کاهش قیمت‌ها هستند؛ تخم‌مرغ از آن جمله است.

در بازار حبوبات در حالی که لوبیا سفید در هفته اول دی ۵۱ هزار تومان در هر کیلو قیمت‌گذاری شده بود در این هفته به ۴۶ هزار تومان کاهش یافته است. ولی در بازار لوبیا قرمز شاهد افزایش قیمت هستیم و این ماده پروتئینی از هر کیلو ۴۲ هزار تومان به ۴۷ هزار تومان در هفته دوم دی رسیده است.

در ادامه نرخ لبنیات و برنج به نسبت دچار تنش کمتری بوده و در دو ماه اخیر قیمت‌ها ثابت بوده است. گفتنی است قیمت‌های درج شده در جدول زیر به تومان است.

قیمت گوشت قرمز و ماهی باز هم گران شد + جدول قیمت جدید

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها