۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
فوری/ خبرهای جدید از فوتبالیست‌های بازداشتی در پارتی شبانه

چند تن از بازیکنان مطرح فوتبال ایران که شنبه‌شب در یک میهمانی شبانه در حومه تهران با حکم قضایی بازداشت شده بودند، ساعتی پیش با قرار وثیقه آزاد شدند.

ایرنا: چند بازیکن شاخص فوتبال ایران که در لیگ برتر توپ می‌زنند، شب گذشته در یک میهمانی شبانه در حومه تهران (دماوند) بازداشت شدند.

به نظر می‌رسد میهمانی متعلق به یکی از بازیکنان مطرح لیگ برتری بوده که به‌تازگی با افت فنی روبرو شده است. در این میهمانی که در یکی از باغ‌های حومه تهران برگزار شد، تعدادی از بازیکنان مطرح حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران نیز حضور داشتند و سر و صدای زیاد و آزاردهنده، همسایگان را مجبور به تماس با پلیس ۱۱۰ کرده و ماموران بلافاصله در محل حاضر می‌شوند.

این فوتبالیست‌های سرشناس با دستور مقام قضایی شب را در بازداشت موقت به سر برده و صبح به دادسرا منتقل و پس از چند ساعت، حوالی ساعت ۱۶ امروز با قرار وثیقه آزاد شدند تا پس از بررسی پرونده از سوی بازپرس ویژه و صدور کیفرخواست، در دادگاه حاضر شوند.

به طور حتم این اتفاق علاوه بر تبعاتی که در مراجع قانونی تبعاتی برای این افراد به همراه دارد، باشگاهای متبوع بازیکنان بازداشت‌شده را بر آن خواهد داشت تا جرایم سنگینی را برای آنها درنظر بگیرند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها