۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
چرا کی روش از تیم ملی استعفا نداد؟

پیشکسوت باشگاه استقلال، سرمربی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مُهره‌ای سوخته دانست و گفت که فوتبال ایران با این مربی چهار سال عقب افتاده است.

علی جباری با اشاره به شرایط تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهارکرد: عملکرد تیم به کادر فنی مربوط می‌شود. برگشتن کی‌روش اتفاقی برنامه‌ریزی شده بود و بازدهی خوبی نداشت. مهره‌های نسبتاً خوبی داشتیم، اما تیم‌مان در جام جهانی پا به سن گذاشته بود.

کی‌روش مهره سوخته است؛ با او ۴ سال عقب افتادیم

وی با بیان اینکه فوتبال ایران از مسائل پشت پرده ضرر کرد، گفت: ایران بدون لابی نتایج بهتری می‌گرفت. گروه آنچنان سختی نداشتیم که نتوانیم از پس کار بربیاییم و می‌توانم بگویم چهار سال عقب افتادیم. کی‌روش را از هر کشوری که بود، اخراج کردند و او یک مُهره سوخته به شمار می‌رود. ما باید او را به جام جهانی ببریم؟ فوتبال ما واقعاً ضرر کرد و نمی‌دانم کسانی که حامی کی‌روش هستند، چه سودی می‌کنند. اگر او مربی خوبی بود، از هر تیمی اخراج نمی‌شد.

وقتی این‌همه به کی‌روش پول بدهند، معلوم است که استعفا نمی‌کند!

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه گروهِ دارای قدرت بیشتر می‌خواهد کی‌روش را حفظ کند، یادآور شد: مدیران فدراسیون از دانش جوانان بهره ببرند. مشخص است وقتی این‌همه پول بیت‌المال را به کی‌روش بدهند، او استعفا نمی‌کند. مگر بازیکنانی که از کی‌روش حمایت کرده‌اند، چه کسی هستند که مربی تعیین می‌کنند؟

دانش کی‌روش تمام شده است

جباری با بیان اینکه مربیان جوان ایرانی می‌توانند ساختار تیم ملی را تغییر دهند، خاطرنشان کرد: اگر کی‌روش دانشی هم داشته، دیگر تمام شده است. ولز هم تیمی پابه‌سن‌گذاشته بود و چند بازیکن این تیم باید فوتبال را کنار بگذارند. ساختار تیم ملی باید از ریشه تغییر کند و اگر این اتفاق رخ ندهد، همین‌اش است و همین کاسه.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha