۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
این کشور رکورد پذیرش مهاجر را شکست / سیگنال برای ایرانی ها؟

دولت کانادا اعلام کرد که این کشور در سال گذشته با اعطای اقامت دائم به بیش از ۴۳۷ هزار خارجی، رکورد تعداد مهاجران را به نام خود ثبت کرد.

ایلنا از سی ان بی سی عربی:آمار سال گذشته حدود ۹ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۱ بود که از رکورد قبلی ثبت شده در سال ۱۹۱۳ فراتر رفت. کانادا به دنبال این است که تا پایان سال ۲۰۲۵، ۱.۴۵ میلیون ساکن دائمی جدید را وارد کند.

دولت کانادا اعلام کرد که این کشور در سال گذشته با اعطای اقامت دائم به بیش از ۴۳۷۰۰۰ خارجی، رکورد تعداد مهاجران را به نام خود ثبت کرد .

دولت کانادا هدف خود را برای پذیرش بیش از ۴۳۱۰۰۰ مقیم دائم جدید در سال ۲۰۲۲ تعیین کرده بود که براساس اعلام وزارت مهاجرت به این هدف رسیده که بیشترین تعداد سالانه در تاریخ کانادا است.

آمار سال گذشته حدود ۹ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۱ بود که از رکورد قبلی ثبت شده در سال ۱۹۱۳ فراتر رفت. کانادا به دنبال این است که تا پایان سال ۲۰۲۵، ۱.۴۵ میلیون ساکن دائمی جدید را وارد کند.

این وزارتخانه اعلام کرد که مهاجرت بخش مهمی از راه حل بود و تمرکز کانادا بر روی مقابله با کمبود شدید در بازار کار است. افراد دارای مجوز اقامت دائم می‌توانند پس از ۵ سال برای شهروندی درخواست دهند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها