۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
اروپا آماده از سرگیری مذاکرات برجام است؟

عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،گفت: ایران با توجه به اینکه منطق دارد هیچ‌گاه میز مذاکره را ترک نکرده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: در روزهای اخیر آلمان، فرانسه و انگلیس پیامی را به ایران داده‌اند که طی آن پذیرفته‌اند ایران به عنوان یک کشور مقتدر منطقه مورد توجه است لذا اکنون باب جدیدی از گفت‌وگوها در نتیجه پیروزی ملت ایران باز شده است.

عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رابطه با آخرین وضعیت مذاکرات میان ایران و کشورهای عضو برجام، گفت: ایران با توجه به اینکه منطق دارد هیچ‌گاه میز مذاکره را ترک نکرده است.

عهدشکنان و پیمان‌شکنانی که میز مذاکره را ترک کرده‌اند اکنون به دنبال این هستند که بر طبل نافرمانی خودشان بکوبند، ادامه این روند و بر طبل بدعهدی‌ها کوفتن نتیجه‌اش تسلیم ایران نیست، بلکه مصمم‌تر شدن ایران بر ادامه راه مقاومت است.

طرف‌های غربی باید بدانند که با رعایت حرمت ایران و منافع ملت ایران می‌توانند با ایران صحبت کنند نه در فضای فشار و تهدید.

البته در روزهای اخیر با توجه به تلاش‌های غربی‌ها مخصوصا سه کشور که بیشتر از سایرین لجاجت کرده‌اند یعنی آلمان، فرانسه و انگلیس و اینکه نتوانسته‌اند به نتایج مطلوب خودشان در ایجاد اغتشاش و تحریک معدود کسانی که اهل اغتشاش بوده‌اند، برسند، پیامی را به ایران داده‌اند که طی آن پذیرفته‌اند ایران به عنوان یک کشور مقتدر منطقه مورد توجه است لذا اکنون باب جدیدی از گفت‌وگوها در نتیجه پیروزی ملت ایران باز شده است.

اغتشاشگران ابزار کسانی شدند که می‌خواستند با استفاده از پول و یا قدرت بیگانه اهداف و مقاصد بیگانگان را در داخل کشور پیاده کنند. اکنون افراد حامی و پشت پرده آنها یعنی حامیان معاندین در حال فرار هستند و این نشان می‌دهد که ملت ایران بزرگتر از آن چیزی است که آنها در تصورات خودشان فکر می‌کردند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها