۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
پیش‌بینی بودجه «صمت» در سال ۱۴۰۲

سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری امروز لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور را به مجلس تقدیم کرد؛ بر این اساس ریز بودجه وزارت صمت و سازمان های تابعه آن مشخص شده است.

فردای اقتصاد: مطابق لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ که امروز (چهارشنبه) توسط رییس‌جمهوری تقدیم مجلس شد، بودجه ۱۲۱هزار و ۵۲میلیارد و ۳۳۸میلیون ریالی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت در نظر گرفته شد.

این بودجه شامل ۴۲ هزار و ۵۰ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال اعتبارات هزینه‌ای و ۷۹ هزار و ۲ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ای است. برپایه این گزارش، بودجه دستگاه اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ۹۵ هزار و ۲۲۵ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

همچنین بودجه سازمان توسعه تجارت ۱۷ هزار و ۶۵ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال، سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ۱۸۴ میلیارد ریال، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ۴۰۰ میلیارد ریال و شرکت مادر تخصصی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران سه‌هزار و ۱۶۹ میلیارد ریال تعیین شد.

در لایحه بودجه سال آینده، برای سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی ۲ هزار و ۵۴۱ میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال، موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی ۶۷۰ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال، مرکز توسعه تجارت الکترونیک ۵۴۶ میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال، دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان یک‌هزار و ۲۱۴ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال در نظر گرفته شد.

سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری امروز (چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱) لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور را به مجلس تقدیم کرد. این لایحه دومین لایحه بودجه‌ای است که دولت سیزدهم تدوین و به مجلس تقدیم کرده است. بر اساس ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور از حیث منابع و مصارف افزون بر ۵۲ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار