۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
آغاز توزیع نفت سفید در مناطقی که احتمال قطع گاز وجود دارد

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: توزیع نفت سفید در روستاهایی که در معرض قطع گاز خانگی هستند، آغاز شده است.

احمدنیا افزود: توزیع نفت سفید پیرو تصمیمات ستاد پیشگیری و هماهنگی مدیریت بحران و اعلام افت شدید فشار گاز آغاز شد و تاکنون توزیع آن بین یک هزار و ۷۰۰ خانواده روستایی انجام شده است.

وی با اشاره به مناطقی که احتمال قطع گاز در آنها وجود دارد، ادامه داد: توزیع نفت سفید در روستاهای واقع در ۴ محور شهرستان اسفراین انجام شده و برای هر خانواده ۲۰ لیتر نفت سفید توزیع شد.

وی گفت: توزیع نفت سفید در روستاهای مسیر اسدلی و گریوان بجنورد نیز که با افت فشار گاز مواجهه هستند، از امروز انجام می‌شود.

احمدنیا با بیان اینکه ذخیره‌سازی نفت سفید در استان مناسب است، گفت: اکنون ذخیره ۶ میلیون لیتری نفت سفید در استان وجود دارد و مخازن هر ۸۶ نمایندگی فروش در مناطق مختلف پُر است.

وی خاطرنشان کرد: به زودی محموله ۳ میلیون لیتری نفت سفید وارد استان می‌شود و در صورت نیاز و در زمان افت فشار گاز نسبت به توزیع نفت در مناطق مختلف، اقدام می‌شود.

سرپرست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی تاکید کرد: درحال‌حاضر ۲۲ درصد از سهمیه نفتگاز استان نیز جلو هستیم و بیشتر مصرف کرده‌ایم.

وی ادامه داد: حدودا روزانه ۲.۵ میلیون لیتر نفتگاز سیکل ترکیبی شیروان را تامین می‌کنیم که عدد بالایی به حساب آمده و ملزم به مدیریت منابع در استان هستیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها