۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کدام شهرها یکشنبه، ۲۵ دی‌ ماه تعطیل هستند؟

بسیاری از استان‌ها از تداوم تعطیلی ادارات و مدارس فردا، یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ خبر داده‌اند.

کفردای اقتصاد: به دنبال برودت هوا و در راستای جلوگیری از افت فشار گاز دیروز ۲۱ استان کشور در شرایط نیمه تعطیل قرار گرفتند به طوریکه مدارس، دانشگاه‌ها و غالبا ادارات و حتی بانک‌ها در این استان‌ها تعطیل شدند. حالا به دنبال تداوم افت دمای هوا و احتمال بارش برف برخی از استان‌ها از تمدید تعطیلی‌ها خبر داده‌اند. تا لحظه تنظیم این گزارش(ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران) استان‌های زیر اعلام تعطیلی کرده‌اند.

مشهد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، مراکز آموزش عالی یکشنبه دور کار خواهند بود. مدارس و دانشگاه‌ها اما تا پایان هفته تعطیل هستند.

سمنان: تمامی ادارات، سازمان‌ها و بانک‌ها روز یکشنبه دورکار خواهند بود.

مرکزی: کارکنان دستگاه‌های اجرایی دورکار شدند.

کاشان: مدارس و دانشگاه ها فردا تعطیل و ساعت کار ادارات ۹ خواهد بود.

گلستان: فردا ادارات گلستان دورکار و مدارس غیرحضوری است.

خراسان شمالی: تمام کارمندان و کارکنان ادارات تا پایان هفته دورکار هستند.

خراسان جنوبی: تعطیلی ادارات، سازمان ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی خراسان جنوبی روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل است.

قزوین: اداره‌های دولتی و دانشگاه‌های قزوین یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل خواهند بود.

سیستان و بلوچستان: مدارس در برخی مناطق چون شهرستان زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز بخش نصرت آباد فردا یکشنبه غیرحضوری است.

آذربایجان غربی: مدارس و آموزشگاه‌های علمی آزاد فردا غیرحضوری خواهد بود. 

تهران: راس ساعت ۱۸ در استانداری تهران جلسه‌ای تشکیل و ابتدا گفته شد که قرار شده ادارات فردا با یک سوم ظرفیت به کار خود ادامه دهند و مدارس و دانشگاه‌ها هم تعطیل هستند. اما ساعتی بعد وزیر کشور با حضور در یک برنامه خبری از تعطیلی همه سازمان‌ها و ادارات خصوصی و دولتی خبر داد. 

اصفهان: مدارس و دانشگاه‌ها در این استان غیرحضوری و ادارات از ساعت ۹ آغاز به کار خواهند کرد. 

زنجان: مدارس ابتدایی مجازی اما دانشگاه‌ها و دیگر پایه‌های تحصیلی امتحانات خود را راس ساعت برگزار خواهند کرد. ادارات و بانک‌ها از ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار خواهند کرد. 

آذربایجان شرقی: فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها غیرحضوری است. اما ساعت کار ادارات از ساعت ۹ الی ۱۳ خواهد بود و بانک‌ها از ساعت ۹ آغاز به کار خواهند کرد.

اردبیل: فعالیت آموزشی تمامی مدارس غیرحضوری خواهد بود.

قم: ساعت کار بانکها ۹ الی ۱۲ خواهد بود و ادارات به صورت دورکار هستند.

همدان: تمامی دستگاه های اجرایی، مدارس و دانشگاه ها فردا در این استان تعطیل است.

البرز: تمام کارمندان ادارات این استان فردا ۲۵ دی ماه دور کار هستند. همچنین مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل بوده و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس آموزشی دولتی و غیردولتی به صورت غیرحضوری است

با وجود تعطیلی ۲۱ استان در روز جاری، کمبود گاز همچنان ادامه دارد. به طوریکه گفته شده افت فشار گاز و حتی قطع گاز در برخی شهرها کلید خورده است. به طور مثال مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از قطع گاز در ۵ منطقه شهر گرگان خبر داده است. مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی هم از قطع گاز در برخی شهرهای این استان از جمله تربت جام به دلیل افت فشار خبر داده است. مدیر مرکز راهبردی شبکه گاز کشور هم از احتمال چالش تامین سوخت برای چهار استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی و همچنین استان مازندران خبر داده است. دیروز هم وزیر نفت این استان‌ها به علاوه استان گلستان و سمنان را به عنوان استان‌های در معرض خطر قطع گاز نام برد. 

این خبر به محض انتشار اطلاعیه‌های تعطیلی دیگر استان‌ها و شهرها تکمیل می‌شود ... 

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار