۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
فوری/ گیر کردن ۸۰ خودرو در همدان بدون امکان امدادرسانی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با توجه به تداوم بارش‌ها ۸۰ دستگاه خودرو در برف گیر کردند و امکان امداد رسانی به آنها نیز وجود ندارد.

ایرنا: سرهنگ «فرخ جمالی» از رانندگان خواست با توجه به تداوم بارش برف و لغزندگی سطح معابر از خارج کردن وسیله نقلیه از پارکینگ خودداری کنند.

وی افزود: هم اینک شمار زیادی از خودروها در بلوارهای شهید فهمیده، احمدی روشن، بعثت و شهرداری در برف گیر کردند و امکان تردد، حتی بکسل کردن و امدادرسانی به آنها نیست.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان ادامه داد: با وجود برف روبی تیم های شهرداری و بازگشایی معابر درون شهری اما به علت بارش متناوب برف، بلافاصله معابر پوشیده از برف می شود.

سرهنگ بیان کرد: تعدادی از زیر گذرها به علت لغزندگی و نبود امکان خروج خودرو از آنها، توسط پلیس مسدود شد و اجازه تردد خودروها از زیر گذرها داده نمی‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشترین میزان بارش برف در شبانه روز گذشته در اسدآباد با ۵۰ سانتی متر به ثبت رسیده است.

سید محسن موسوی افزود: همچنین ظرف شبانه روز گذشته تاکنون در شهرهای نهاوند و همدان به ترتیب ۴۵ و ۴۰ سانتی متر برف باریده است.

او گفت: سامانه بارشی که از صبح روز شنبه وارد همدان شده تا امروز عصر به صورت فعال و پس از آن به شکل پراکنده تا روز دوشنبه در استان فعال خواهد بود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها