۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
احضار مدیرعامل دیوار برای تحمل حبس

مدیرعامل دیوار پس از یک دوره فراز و نشیب دادگاه  حالا برای تحمل حبس احضار شده است.

احضار مدیرعامل دیوار برای تحمل حبس
مدیرعامل دیوار: در حالی که بعد از کلی دوندگی فرسایشی،
یک شعبه برای ۴ بهمن وقت تجدیدنظر مجدد داده،
شعبه دیگری مرا برای حبس احضار کرده. میرم به امید اتمام

فردای اقتصاد - مدیرعامل دیوار پس از یک دوره فراز و نشیب دادگاه  حالا برای تحمل حبس احضار شده است.

اشکان آرمندهی مدیرعامل دیوار، در توییتر خود نوشته است که بعد از چند بار لغو و اجرای حکمش حالا برای اجرای حکم سال گذشته خود به اجرای احکام احضار شده است. 

اشکان آرمندهی در توییتی نوشته است: « در حالی که بعد از کلی دوندگی فرسایشی، یک شعبه برای ۴ بهمن وقت تجدیدنظر مجدد داده، شعبه دیگری مرا برای حبس احضار کرده. میرم به امید اتمام.»

پاییز سال گذشته آرمندهی، در توییتر خود خبر از احضار به دادگاه و محکوم شدن خود به سه ماه و یک روز حبس غیرقابل تبدیل خبر داد. ‌عنوان اتهامی این حکم «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش»بود. به دنبال این اتفاق دیوار در بیانیه‌ای به شرح این اتفاق پرداخت. در این بیانیه آمده بود: « متاسفانه به‌رغم پیگیری‌های حقوقی و قانونی متعدد، حکم مجازات زندان برای مدیرعامل دیوار، اشکان میرآرمندهی، در دادگاه تجدیدنظر تهران تایید شد. ‌عنوان اتهامی این حکم «فراهم آوردن موجبات فساد و فحشاء از طریق جذب زنان تن‌فروش» است؛ این در حالی است که خدمات دیوار همواره تحت قوانین موجود در کشور و نظارت نهادهای ذی‌ربط بوده است. در این پرونده نیز آگهی‌های موضوع اتهام دارای هیچ محتوای غیرقانونی نبوده و محکومیت دیوار صرفا بر اساس اقداماتی است که اشخاص ثالث در فضای خارج از این پلتفرم انجام داده‌اند.»

در نهایت بعد از پیگیری‌های افراد مختلف از جمله وزیر ارتباطات اعلام شد که اجرای این حکم به تعویق افتاده ، اما حالا باز دوباره اجرای آن حکم به جریان افتاده است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار