۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
روایت مدیرعامل دیوار از آگهی‌های عجیب چرخ خیاطی

مدیرعامل دیوار گفت که در یک بازه کوتاه به دلیل رشد آگهی‌های عجیب چرخ خیاطی‌ها با قیمت‌های نجومی مجبور به جلوگیری از ثبت آن ها روی این پلتفرم شده است.

فردای اقتصاد - مدیرعامل دیوار درباره آگهی‌های متعدد مربوط به چرخ خیاطی که با قیمت‌های نجومی روی پلتفرم «دیوار» قرار گرفته بود گفت: بحث قیمت گذاری و ورود به قیمت نه وظیفه ما و کار ماست و نه امکان آن را داریم که انجام دهیم.

اشکان آرمندهی مدیرعامل دیوار در گفت و گو با برنامه تک شاخ فردای اقتصاد گفت: ما در دیوار نه ابزار قیمت‌گذاری داریم، نه وظیفه قانونی نظارت بر قیمت‌ها را داریم و نه اساسا متوجه می‌شویم که روی قیمتی معامله صورت گرفته یا نه. چون دیوار فقط نمایش دهنده قیمت پیشنهادی کاربر روی آگهی‌هاست و معامله و پرداخت هزینه بین خود طرفین معامله انجام می‌شود.

آرمندهی گفت:‌ در موضوع چرخ خیاطی‌ها طی بازه یک هفته با شدت زیادی این نوع آگهی‌ها رشد کرد و ما مجبور شدیم در یک بازه کوتاهی اجازه انتشار به این نوع آگهی‌ها ندهیم. 

به گفته مدیرعامل دیوار فرض بر این بود که این آگهی‌ها از یک شهری شروع شد و رسید به شهرهای دیگر و شایعاتی بود که  در آن جیوه یا چیزهای دیگر وجود دارد. ما دلیل آن را نمی‌دانستیم اما چیزی که می‌دانستیم این بود که تعداد این آگهی‌های چرخ خیاطی در بازه‌ای با رشد سریع رو به گسترش است. 

ویدیوی کامل گفت و گو با مدیرعامل دیوار را از اینجا ببینید: چگونه «دیوار» بازار نیازمندی‌ها را دگرگون کرد؟

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار