۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
سیگنال افت قیمت بیت کوین

ماینرها افزایش قیمت بیت کوین را یک سقف قیمتی و فرصتی برای خروج از بازار تشخیص داده و اقدام به فروش دارایی خود کرده‌اند. داده‌های آنچین و تکنیکال از احتمال نوسان در بازار حکایت دارند

فردای اقتصاد: بیت کوین بیش از یک سال است که در روند نزولی قرار دارد. به نظر می‌رسد کسب درآمد در چنین شرایطی از رمزارزها مشکل باشد اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توان از آنها برای سود بردن از این بازار حتی در شرایط رکودی سود برد. در برنامه این هفته فردای کریپتو به بررسی این نکته که چگونه در دوران نزولی بازار کسب درآمد کنیم و همچنین آپدیت شانگهای، تحلیل آنچین و تکنیکال خواهیم پرداخت.

اتریوم بعد از آپدیت مرج در تکاپوی آپدیت شانگهای است. بر اساس این به روز رسانی امکان در دسترس قرار گرفتن اتریوم‌هایی که از سال ۲۰۲ تا کنون استیک شده ‌است فراهم می‌شود.

بر اساس داده‌های آنچین، به نظر می‌رسد که ماینرها با افزایش قیمت بیت کوین متمایل به فروش قسمتی از دارایی‌های خود شدند که می‌تواند به معنی تشخیص یک سقف قیمتی و فرصت برای خروج از بازار باشد. استخراج کنندگان از بازیگران حرفه‌ای این بازار محسوب می‌شوند.

هرچند که در هفته گذشته این شاخص‌ها نشان از افزایش قیمت بیت کوین داشتند اما در هفته پیش رو انتظار می‌رود که نوساناتی با بازار همراه باشد.

همچنین تحلیل تکنیکال نیز از احتمال پولبک به سطح ۱۸ هزار دلار حکایت داد. بیت کوین در ۲۱۵۰۰ دلار دارای یک مقاومت مهم است، با توجه به اینکه اندیکاتور RSI در منطقه اشباع خرید نیز وجود دارد، احتمال رشد زیاد در این منطقه دور از ذهن است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha