۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
خبر مهم درباره شناسنامه‌دار شدن اتباع خارجی در کشور

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز در دستور کار بوده و اتباع حاضر در پایتخت شناسنامه دار می‌شوند.

سردار «حسین رحیمی» در جمع روسای کلانتری‌های پایتخت با بیان اینکه ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز در دستور کار است و اتباع حاضر در پایتخت شناسنامه دار می شوند، عنوان داشت: باید از همه امکانات و مقدورات با مدیریت صحیح و شایسته در راستای خدمت هرچه بهتر به مردم بهره بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه کلانتری ها باید ملجا و مامن مردم باشند، بیان داشت: اجازه نمی‌دهیم کسی کوچک ترین خدشه ای به امنیت و آرامش و آسایش خاطر شهروندان وارد کند و با اقتدار از امنیت و آرامش جامعه دفاع خواهیم کرد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه کلانتری ها باید سرکشی، نظارت و بازدید هدفمند از مال ها، مجتمع های مسکونی و تجاری، باغ ویلاها و شهرک های محدوده استحفاظی خود را به صورت شبانه روزی در دستور کار خود قرار دهند، عنوان داشت: لازم است که همکاری و تعامل روسای کلانتری ها با مردم و معتمدین محله های تحت استحفاظ آنها روز به روز ارتقا پیدا کند و در راستای ارتقای امنیت و آرامش هم افزایی و هم آفرینی لازم را داشته باشند.

وی افزود: از آنجا که پیشگیری همواره مقدم بر درمان است لازم است شهروندان نیز همیار و همکار خدمتگزاران خود در فراجا بوده و اقدامات لازم را در بحث پیشگیری از وقوع سرقت داشته باشند که به عنوان نمونه می توان با استفاده از ظرفیت نگهبان محله و یا نصب دوربین های مداربسته اقدامات موثری را در مقابله با وقوع سرقت انجام دهند.

سردار رحیمی با تاکید بر لزوم حضور فعال تر روسای کلانتری ها در مساجد افزود: روسای کلانتری ها نیز باید در مساجد و سایر اماکن عمومی حضور پیدا کنند و از نزدیک پاسخگوی دغدغه ها و مشکلات شهروندان باشند.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: با همه تلاش و توان خود باید در راستای گره گشایی از مشکلات مردم گام بردارید تا شان و منزلت مردم به نحو مطلوب رعایت شود.

سردار رحیمی با اشاره به شروع پذیرش و استخدام کادر انتظامی در پایتخت، عنوان داشت: لازم است از بین جوانان متعهد و شایسته موضوع جذب و استخدام انجام شود و کسانی جذب و استخدام شوند که مجاهدانه در مسیر خدمت گزاری هرچه بیشتر به مردم تلاش کنند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها