۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
آیا کار کردن تحت مدیریت شما سخت است؟

فردای اقتصاد: هیچ کس نمی‌خواهد رئیس بدی باشد. چند پرسش وجود دارد که به شما کمک می‌کند ارزیابی کنید که آیا ممکن است کار کردن برای شما سخت باشد یا خیر.

  • آیا استانداردهای شما غیرواقعی هستند؟ انتظار برتری، چیز بدی نیست. اما اگر استانداردهای شما خیلی بالا باشد، تیمتان (و خودتان) را برای شکست آماده می‌کنید. در نظر بگیرید که آیا عادات کمال‌گرایی دارید که اغلب بر تیم شما تأثیر می‌گذارد. از اعضای تیم خود بخواهید در مورد آنچه که برای انجام کارشان به طور موثر نیاز دارند بازخورد داشته باشند – و به آن‌ها گوش دهید. 
  • آیا شما یک مدیر میکرو هستید و شیوه مدیریت خرد را در پیش گرفته‌اید؟ آیا دقیقاً به کارکنان خود می‌گویید که کارها چگونه باید انجام شوند و جایی برای خلاقیت یا ابتکار باقی نمی‌گذارید؟ اگر چنین است، تمرکز خود را به نتایج معطوف کنید. شما می‌توانید بازخورد و راهنمایی در طول مسیر ارائه کنید، اما فرآیند و اجرا را به تیم خود بسپارید. به عبارت دیگر، کار را برای آنها انجام ندهید.
  • آیا فقط کارهای وقت‌گیر اما کم ارزش را به دیگران محول می‌کنید؟ همه می‌خواهند رشد کنند، و اگر شما سطح را بالا ببرید و کمی کنترل را کنار بگذارید، از واکنش افراد شگفت زده خواهید شد. از تفویض اختیار به عنوان ابزاری برای توسعه استفاده کنید.
  • آیا بازخورد شما نسبت به عماکرد پرسنل بیش از حد منفی است؟ برای بازخورد مثبت به منفی خود نسبت 6 به یک را هدف قرار دهید. اگر اغلب بازخورد مثبت ارائه نمی‌کنید، با تأیید نقاط قوت و موفقیت‌های کارمندان خود به روشی خاص و به موقع شروع کنید.

منبع: HBR

نویسندگان مقاله کامل: توتی تایگرلی و لوئیس ولاسکوئز

مترجم: شادی آذری حمیدیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار