۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
مادر کیان پیرفلک ممنوع‌الکار شد؟

عموی کیان پیرفلک اعلام کرد، در شرایطی که زینب مولایی مادر کیان در استخدام رسمی آموزش و پرورش است، اما مسوولان حراست آموزش و پرورش ایذه روز شنبه بدون هیچ توضیحی از حضور او در کلاس‌های درس جلوگیری کردند.

اعتمادآنلاین: عموی کیان پیرفلک می گوید حراست آموزش و پرورش ایذه بدون هیچ توضیحی از حضور مادر کیان در محل کارش جلوگیری کرد.

عموی کیان پیرفلک اعلام کرد، در شرایطی که زینب مولایی مادر کیان در استخدام رسمی آموزش و پرورش است، اما مسوولان حراست آموزش و پرورش ایذه روز شنبه بدون هیچ توضیحی از حضور او در کلاس‌های درس جلوگیری کردند.

سجاد پیرفلک ادامه داد: زمانی که همسر برادرم راهی کلاس درس می‌شود، از دفتر او را صدا می‌کنند و به صورت نامحترمانه و بدون درک شرایط داغدار بودن اعلام می‌شود به حراست آموزش و پرورش ایذه مراجعه کند. در حراست نیز با رفتاری تند و غیر محترمانه اعلام می‌کنند که دیگر اجازه تدریس در مدرسه را ندارد. این در حالی است که در برابر درخواست مادر کیان که حداقل نامه اخراجم را بدهید، اعلام می‌کنند، نامه‌ای هم به او نخواهند داد.
کیان پیرفلک
 

او گفت:بعد از این رفتار، مادر کیان ناخوش‌احوال شد و ناچار شدیم او را به بیمارستان برسانیم.

سجاد پیرفلک در بخش دیگری از این گفت‌وگو در خصوص اینکه آیا خانواده کیان روند حقوقی و قضایی پرونده او را دنبال کرده‌اند، گفت: تا به امروز به دلیل اینکه میثم پیرفلک پدر کیان در وضعیت نامناسبی قرار دارد، خانواده درگیر روند درمان او در بیمارستان هستند و همچنین به علت ملتهب بودن فضا، تا به امروز امکان پیگیری حقوقی پرونده میسر نشده است. اما به زودی شکایت خانواده کیان ثبت و برای احقاق حق دنبال خواهد شد.

او گفت:از ابتدای وقوع این فاجعه، خانواده کیان تلاش کردند از دامن زدن به التهابات شهر ایذه جلوگیری کنند. اما در برابر این رفتار خانواده، شاهد رفتارهای تند و غیر مسوولانه و دور از همدردی از سوی مسوولان بودیم.اما بدون تردید خانواده به زودی شکایت خود را در خصوص این قتل ثبت می‌کند و روند حقوقی پرونده آغاز می‌شود.

او خاطرنشان کرد:خانواده کیان پیرفلک استفاده از نام کیان را در هیچ برنامه، جشنواره، یادواره یا هر برنامه که توسط دولت، نهادها و...باشد را برنمی‌تابند و این را مصداق هتک حرمت می‌دانند.

عموی کیان یادآور شد: بحث ما این است چرا درباره این حادثه شفاف‌سازی نمی‌شود. مگر آبان ماه اعلام نشده بود، برخی افراد پیرامون این حادثه در ماکو دستگیر شده‌اند؟ سپس دی ماه اعلام شد افرادی مرتبط با قتل کیان در ایذه دستگیر  شده‌اند. چرا درباره این افراد دستگیر شده اطلاع‌رسانی نمی‌شود؟ حتی روایتی یکدست در  این زمینه اعلام نشده است.

او گفت: برخی رفتارها بدون هماهنگی با خانواده انجام شد که باعث ناراحتی شده است. ما همواره به فکر مردم بودیم تا فضا ملتهب نشود. خانواده نجابت به خرج دادند و منتظر اراده قوی درون نظام هستند تا ابهامات این پرونده، مبتنی بر اسناد و مدارک موجود روشن شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها