۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
قرعه‌کشی جدید خودرو مشکل شرعی دارد؟

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شرایط جدید ثبت‌نام قرعه‌کشی خرید خودرو تاکید کرد: وجه شرعی و قانونی اینکه گفته‌اند مردم باید ابتدا به صورت کامل پول اتومبیل را به حساب واریز کنند، سپس در قرعه کشی شرکت داده می شوند روشن نیست.

ایسنا: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شرایط جدید ثبت‌نام قرعه‌کشی خرید خودرو تاکید کرد: وجه شرعی و قانونی اینکه گفته‌اند مردم باید ابتدا به صورت کامل پول اتومبیل را به حساب واریز کنند، سپس در قرعه کشی شرکت داده می شوند روشن نیست.

علیرضا سلیمی نماینده دلیجان و محلات و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ مجلس در تذکری اظهار کرد: متاسفانه ردیف مختص معلولان در لایحه بودجه ادغام یا حذف شده است که توقع می‌رود این موضوع در کمیسیون تلفیق بودجه مورد رسیدگی قرار بگیرد و جبران شود.

وی در تذکر دیگری گفت: اخیرا شرکت گاز غیر از افزایش قیمت، جرایمی را برای مصرف کنندگان گاز خانگی در نظر گرفته است که وجه قانونی آن روشن نیست؛ امیدوارم سازمان بازرسی به این موضوع ورود پیدا کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس با اما و اگر مواجه است، تاکید کرد: بخش‌های مختلف باید در یک اتاقی بنشینند و تصمیمی واحد در این زمینه بگیرند چراکه تصمیمات متناقض مردم را آشفته کرده است؛ وجه شرعی و قانونی اینکه گفته‌اند مردم باید ابتدا به صورت کامل پول اتومبیل را به حساب واریز کنند، سپس در قرعه کشی شرکت داده می شوند روشن نیست.

سلیمی همچنین با انتقاد از تصمیم اخیر بانک مرکزی درباره شرایط خرید ۵۰۰۰ یورو از صرافی‌ها تاکید کرد: مشخص نیست که پرداخت ۵۰۰۰ یورو به هر نفر بر چه مبنایی است؛ ما به دولت قبل بخاطر پول پاشی و طلا پاشی انتقاد داشتیم، چرا برخی از تصمیم گیران دقیقاً جا پای دولت قبل می‌گذارند؟

وی در پایان خواستار قرار گرفتن پیوست‌های معاهده شانگهای در اختیار مجلس شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها