۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
ایران دیگر مانع ترانزیت مواد مخدر به اروپا نمی‌شود؟

نماینده بجنورد در تذکری شفاهی بیان کرد: توهین‌کنندگان به مرجعیت قرآن کریم از ذلیل ترین‌ها و شهدا و سپاه پاسداران در عصر حاضر از عزیزترین‌ها در بین مردم هستند. پارلمان اروپا بداند با این نابخردی، دیگر ضرورتی ندارد که ایران با تقدیم شهدا هزینه سلامت دشمنان را بدهد و مانع ترانزیت مواد مخدر به اروپا شود.

محمد وحیدی، نماینده بجنورد در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: توهین‌کنندگان به مرجعیت قرآن کریم از ذلیل ترین‌ها و شهدا و سپاه پاسداران در عصر حاضر از عزیزترین‌ها در بین مردم هستند. پارلمان اروپا بداند با این نابخردی، دیگر ضرورتی ندارد که ایران با تقدیم شهدا هزینه سلامت دشمنان را بدهد و مانع ترانزیت مواد مخدر به اروپا شود.

وی در ادامه در تذکری به وزیر امور اقتصادی، اظهار کرد: پول پاشی ارزی و بی‌برنامگی در وزارت اقتصاد و بانک مرکزی چه سیاست اقتصادی است؟ آیا توزیع ثروت به ثروتمندان نیست؟ عرضه جدید را چه نامگذاری می‌کنید؟ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، قانون بوده و برای آن در سال ۱۴۰۱ بودجه در نظر گرفته شده است. چرا دولت این قانون بسیار مهم را برای تامین آرامش این قشر اجرایی نمی‌کند؟

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها