۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
افزایش حقوق و اختیارات پلیس به زودی؟ + جزئیات

سردار مهدی حاجیان یکی از برنامه‌های فراجا در معماری نوین آینده ارتقای معیشت پلیس و افزایش اختیارات است.

سخنگوی فرماندهی انتظامی یکی از برنامه‌های فراجا در معماری نوین آینده را ارتقای منزلت اجتماعی پلیس عنوان کرد و گفت: منابع معیشتی و دریافتی پلیس همخوانی با میزان و گستردگی وظایف سنگین و دایره خدمات آن ندارد.

خبرگزاری دانشجو: سردار مهدی حاجیان یکی از برنامه‌های فراجا در معماری نوین آینده را ارتقای منزلت اجتماعی پلیس عنوان کرد و افزود: منابع معیشتی و دریافتی پلیس همخوانی با میزان و گستردگی وظایف سنگین و دایره خدمات آن ندارد.

وی با بیان اینکه فرماندهی نیروی انتظامی تاکید جدی بر ارتقای معیشت پلیس دارد، ادامه داد: در بودجه سال آینده و همچنین دورنمای معماری نوین موضوع معیشت در اولویت قرار گرفته است.

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی افزایش رسمی حقوق را مطابق با تصمیم دولت و مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: در حوزه معیشت بسته‌های حمایتی و متفاوتی را درنظرگرفته‌ایم که متعاقباً بر اساس تنظیم بودجه و اعتبار سال آینده نیروهای مسلح و فرماندهی انتظامی این طرح اجرایی خواهد شد.

سردار حاجیان همچنین تقویت و افزایش اختیارات پلیس را از دیگر راهبردها برای ارتقای منزلت پلیس عنوان کرد و افزود: در این زمینه نیز به دنبال افزایش اختیارات قانونی هستیم که هم با قوه قضاییه و هم مجلس شورای اسلامی تعاملات سازنده‌ای داشتیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها