۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کرمانی‌ها بالاخره خودروهای خارجی خود را پس گرفتند

رییس حوزه قضایی بروات از توابع شهرستان بم گفت: ظرف کمتر از ۱۰ روز بعد از دستور نماینده عالی قوه قضاییه در کرمان و با پیگیری دادستانی مرکز استان و حوزه قضایی بروات، ۹۰ خودروی مدل Coupa و JMC از سوی شرکت ریگان خودرو پس از گذشت سالها تحویل مشتریان این شرکت شد.

ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان: معین افشاری افزود: دادگاه عمومی بروات در راستای سیاست های ابلاغی قوه قضاییه مبنی بر رفع موانع و حمایت از تولید و پیشگیری از وقوع جرم از یک سال گذشته درصدد رفع مشکلات شرکت ریگان خودرو بوده است.

وی ادامه داد: در این رابطه چندین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی با مسئولان مختلف بانکی، صنایع، گمرک و سایر بخش ها با مدیران شرکت ریگان خودرو برگزار شده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: نهایتا در سفر حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان و بخشی، دادستان مرکز استان و با حمایت ویژه و صدور دستورات قضایی مبنی بر تحویل خودروهای پلاک شده که متعلق به مشتریان بود، تمام محدودیت های شرکت ریگان خودرو در این رابطه مرتفع شد.

وی اعلام کرد: امروز نخستین گروه از مشتریان شرکت ریگان خودرو بعد از گذشت سال ها موفق به تحویل خودروهای خود شدند.

وی ابراز داشت: امیدواریم با همت مسئولان و تلاش بیشتر مدیران شرک های خوردو سازی و همچنین حمایت دستگاه قضایی شاهد آن باشیم این شرکت خودرو سازی به تمام تعهدات خود جامعه عمل بپوشاند و رضایت مشتریان را حاصل کند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان در بازدید ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ از صنایع خودروسازی منطقه ویژه ارگ بم اعلام کرده بود در بازدیداز این واحدها تلاش می شود مشکلات و موانع پیش روی آنها شناسایی شود.

وی در این بازدید عمده مشکل شرکت‌های خودروسازی را در حوزه گمرکی دانسته و گفته است، باید برای رفع آنها پیگیری های لازم صورت گیرد و برخی مشکلات قضایی نیز در شرکت های خودروسازی وجود داشته که باید رصد و پیگیری شوند و براساس هماهنگی های لازم سیاست واحدی برای کمک به تولید و رفع مشکلات این واحدها انجام شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرده بود، درباره بسیاری از واحدهای تولیدی از جمله در حوزه خودروسازی باید قضازدایی شود و به نحوی تدبیر شود که از بروز این مشکلات جلوگیری شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها