۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
آمار داوطلبان ثبت‌نام انتخابات اتاق‌های بازرگانی

ثبت‌نام در دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی از سه‌شنبه چهارم بهمن ماه آغاز شده و پیش‌بینی این است که نسبت به دوره‌های قبل تعداد کاندیداها بیشتر باشد.

فردای اقتصاد: رئیس شورای نظارت بر انتخابات دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد که داوطلبان حضور در این انتخابات باید حداقل یکی از مدارک خواسته شده شامل اظهارنامه مالیاتی برای فروش ۱۵میلیارد تومانی در یک سال، اظهارنامه بیمه برای پوشش ۲۰ نفر در یک سال یا مستندات انتخاب به عنوان صادرکننده یا تولیدکننده نمونه را ارائه کنند.

به گزارش اتاق تهران، ابراهیم بهادرانی با بیان اینکه ثبت‌نام در دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی از سه‌شنبه چهارم بهمن ماه آغاز شده و تعداد ثبت‌نام‌کنندگان به‌تدریج افزایش یافته است، افزود: تا ظهر روز شنبه هشتم بهمن ماه حدود ۷۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که به نظر می‌رسد، استقبال خوبی صورت گرفته و پیش‌بینی ما این است که نسبت به دوره‌های قبل تعداد کاندیداها بیشتر باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرایط ثبت‌نام نامزدها نسبت به دوره‌های قبل سخت‌گیرانه‌تر شده است، افزود: بیشترین مشکلات داوطلبان در بارگذاری مدارک و مستندات مشاهده شده و از این جهت ما در دبیرخانه هیات نظارت، پرونده‌ نامزدهای را در کمترین زمان ممکن بررسی کرده و نواقص آن را به افراد اعلام می‌کنیم. در عین حال قرار است کد ویرایشی سوی انجمن نظارت بر انتخابات به داوطلبان اعلام شود که بتوانند با استفاده از آن، اسناد جدیدی را بارگذاری کرده و پرونده خود را تکمیل کنند.

بهادرانی افزود: ما از داوطلبان دعوت می‌کنیم که هر چه زودتر اقدام به ثبت‌نام کنند و اگر در این فرآیند با مشکلی رو به رو هستند ما در دبیرخانه هیات نظارت کمک می‌کنیم که این فرآیند زودتر طی شود. درخواست ما این است که نامزدهای محترم، ثبت‌نام را به روز آخر موکول نکنند تا فرصت کافی، برای بررسی مدارک رفع نقص احتمالی وجود داشته باشد. چنانچه ثبت‌نام به روزهای آخر موکول شود،‌ فرصت داوطلبان برای رفع اشکال کمتر خواهد بود.

رئیس شورای نظارت بر دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: شورای عالی نظارت اتاق بازرگانی برای این دوره از انتخابات تصمیمات جدیدی اتخاذ کرده و شرایط را برای کاندیداها و رای‌دهندگان از تاحدودی سخت‌گیرانه کرده است؛ اما ما تلاش می‌کنیم که فرایند ثبت‌نام با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار