۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
پیش بینی تحلیل‌گر بلومبرگ از آینده قیمت بیت کوین

تحلیلگر برتر بلومبرگ می‌گوید که قیمت بیت کوین احتمالاً شش رقمی می‌شود اما یک نکته مهم وجود دارد و ممکن است قبل از آن قیمت‌های کمتر را هم تجربه کند.

فردای اقتصاد: یک تحلیلگر بلومبرگ می‌گوید که قیمت بیت کوین احتمالاً شش رقمی می‌شود اما یک نکته مهم وجود دارد و ممکن است قبل از آن قیمت‌های کمتر را هم تجربه کند.

مک گلون در مصاحبه‌ای جدید با اسکات ملکر، اینفلوئنسر کریپتو، به معامله گران هشدار داد که احتمالاً قیمت بیت کوین قبل از یک صعود چشم‌گیر وثبت قله‌های جدید قیمتی، تا سطح قیمت ۱۵ هزار دلار کاهش می‌یابد. او گفت احتمالاً قیمت شش رقمی را خواهیم دید، اما زمان آن نامشخص است.

این تحلیلگر نرخ پذیرش بیت کوین را با روزهای اول اینترنت تشبیه کرد و گفت که عقیده دارد بهترین کار برای سرمایه‌گذاران درحال‌حاضر این است که انباشت کنند.

اگر بحث در مورد تقاضا و پذیرش بیتکوین است باید بگویم هنوز در روزهای اولیه است. مثل اینترنت در ۲۰ سال پیش است. در یک تصویر بزرگ کلان، من می‌بینم که یک صفر دیگر به بیتکوین اضافه می‌شود. مسئله زمان است. شما باید به انباشت ادامه دهید. این جهش کوتاه‌مدت امسال در ژانویه در هر دارایی چیزی است که من بسیار نگران آن هستم. باید مراقب باشید مردم باید بدانند که اگر در ۲۳۰۰۰ دلار بیتکوین می‌خرید، قیمت می‌تواند به راحتی تا ۱۵، ۰۰۰ دلار کاهش یابد.

مک گلون در ادامه هشدار داد که افزایش بازار کریپتو در این هیجان سرمایه‌گذاران است و اشاره کرد که با ادامه سیاست‌های پولی فدرال رزرو به عنوان ابزاری برای مقابله با تورم، قیمت کریپتو احتمالاً کاهش می‌یابد. مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کلان بلومبرگ می‌گوید که مسیر بهبود بیت کوین (BTC) با چالش‌های بزرگی همراه است.

موانع پیش رو بیت کوین از دید مک گلون

مک گلون به ۵۴۴۰۰ دنبال‌کننده‌اش در توییتر گفت که ممکن است بیت‌کوین در حال تشکیل کف قیمتی، مشابه سال ۲۰۱۸ باشد، اما با این تفاوت که به نظر می‌رسد شرایط اقتصادکلان نسبت به گذشته مساعدتر است.

تفاوت اساسی ریزش اخیر بیت کوین با سال ۲۰۱۸ در این است که در حال حاضر نقدینگی جهان در حال کاهش است. با توجه به اینکه فدرال‌ رزرو و بیشتر بانک‌های مرکزی در حال اجرای سیاست‌های انقباضی هستند، بعید به نظر می‌رسد که بازیابی قیمت دارایی‌های کریپتویی به همین راحتی باشد.

مک گلون می‌گوید فدرال رزرو احتمالا تا ماه ژوئن بر تداوم سیاست‌های انقباضی مصمم باقی می‌ماند و این فشار نزولی بر دارایی‌های ریسکی مانند بیت‌کوین ایجاد می‌کند. اما او می‌گوید بیت کوین ممکن است در برابر افزایش نرخ‌ها، مقاومت کرده و سعی در حفظ قیمت خود کند.

در سال ۲۰۱۹، زمانی که بیت کوین به ۵ هزار دلار افزایش یافت، فدرال رزرو در حال کاهش سیاست‌های انفباضی بود. سایر تحلیلگران ارزهای دیجیتال همچنین گفته‌اند که بیت کوین مانند سال‌های ۲۰۱۸-۲۰۱۹ در حال کف سازی قوی، قبل از شروع یک رالی قیمتی است. یکی دیگر از تحلیلگران با نام مستعار، Altcoin Sherpa، پیش‌بینی کرده است که بیت کوین تا ۳۸ هزار دلار افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار