۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
آخرین تغییرات قیمت خودرو در بازار + قیمت روز خودروهای داخلی

هر چند شاخص خودروی بورسان امروز اندکی کاهش ارتفاع داد اما بودند خودروهایی که با رشد قیمت همراه شدند.

فردای اقتصاد: در حالی امروز شاخص قیمت خودروهای داخلی کاهش ۰.۲۱ درصدی داشت و خودروهای چینی نیز حدود ۰.۰۶ درصد ارزان‌تر شدند اما بودند خودروهایی که با رشد قیمت روزانه همراه شدند.

در بین خودروهای خانواده پژو، قیمت پژو پارس سال (۱۴۰۱) با افزایش ۰.۴۳ درصدی در یک روز، از ۴۶۰ میلیون تومان به ۴۶۲ میلیون تومان رسید.

قیمت تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز  از ۷۸۸ میلیون تومان در روز گذشته، امروز به ۷۸۵ میلیون تومان رسیده‌ است. این در حالی است که مدل ۱۴۰۰ این خودرو با قیمت ۷۶۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

اما اغلب خودروهای خانواده دنا در این مدت با افت قیمت مواجه شدند. به طوری‌که دنا پلاس تیپ دو توربو مدل ۱۴۰۱ از ۶۸۸ میلیون تومان در روز گذشته با کاهش ۳ میلیونی، ۶۸۵ میلیون تومان معامله شد.

قیمت سمند LX مدل ۱۴۰۱ نیز که روز شنبه ۴۶۵ میلیون تومان معامله می‌شد، امروز به ۴۷۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت با افزایش قیمت ۱.۱۱ درصدی همراه شد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت خورد.

در بین خودروهای خانواده پراید، پراید ۱۳۱ مدل ۱۳۹۹ در ۲۴ ساعت گذشته ۴ میلیون تومان گران شد و ۲۹۲ میلیون تومان قیمت خورد. پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۲۵۳ میلیون تومان به فروش رسید.

همچنین امروز کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۳۲۳ میلیون و کوییک دنده‌ای S مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان در بازار آگهی شد.

در میان دیگر خودروها، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۴۶۰ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با قیمت ۴۹۷ میلیون تومان دادوستد می‌شود.

به این ترتیب بررسی‌ها نشان می‌دهد شاخص خودروی بورسان در روزی که گذشت افت ۰.۱۴ درصدی را تجربه کرده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار