۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
سرمایه اجتماعی در حال افول است؟ بررسی تاثیر مسایل اقتصادی

 ارتباط سرمایه اجتماعی و پیشرفت ایران محور بحث تازه‌ترین نشست برنامه «گفت‌وگوی فردا» با حضور جمعی از صاحبنظران در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی بود. 

 در این نشست، بخش‌هایی از کتابی تازه منتشر شده‌ با عنوان «چه شد؟» درباره «داستان افول سرمایه اجتماعی در ایران» مرور شد. در این نشست با حضور خانم‌ها و آقایان محسن گودرزی، محمدمهدی مجاهدی، مریم کهنسال نودهی، حجت میرزایی، مسعود بُربُر، متین رمضانخواه و علی میرزاخانی با میزبانی مرتضی کاظمی در استودیوی فردای‌اقتصاد درباره ارتباط بحران سرمایه اجتماعی و پیشرفت کشور گفت‌وگو شد.
 

برنامه «گفت‌وگوی فردا» عصرهای جمعه در وبسایت فردای‌ اقتصاد منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • حسن اسفندیاری IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    کاش سوال این بود چه شد که الان این کتاب اومد بیرون و منتشر شده. دقیقا همین زمان و این شرایط. بیبی موضوع و هدف کتاب چیز دیگست. خبری در راه است.
  • حسن اسفندیاری IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    رحم بر هیچ کس نخواهیم کرد. اینجا ایران کشور مردان و زنان آزاده و حکیم است. راه گم نکرده و نخواهیم کرد. زنده باد خاکمون ایران. وسلام.
  • حسن اسفندیاری IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    اخطار آخر به هرآنکس که در این بازی افتاده. جایی در زندگی به نتیجه‌ای رسیدیم: هرآنکس که قصد این آب و خاک کند از جهان محوش خواهیم کرد. و حال اقتصاد و رسانه هدف گذاشتیم و قرار گذاشتیم قد بلند کند هرآنکس که در مقابل قد بلند کردن کشورمون "ایران" بایستد به نام ایران به نام الله از عالم محوش خواهیم کرد.