۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
سرمایه اجتماعی در حال افول است؟ بررسی تاثیر مسایل اقتصادی

 ارتباط سرمایه اجتماعی و پیشرفت ایران محور بحث تازه‌ترین نشست برنامه «گفت‌وگوی فردا» با حضور جمعی از صاحبنظران در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی بود. 

 در این نشست، بخش‌هایی از کتابی تازه منتشر شده‌ با عنوان «چه شد؟» درباره «داستان افول سرمایه اجتماعی در ایران» مرور شد. در این نشست با حضور خانم‌ها و آقایان محسن گودرزی، محمدمهدی مجاهدی، مریم کهنسال نودهی، حجت میرزایی، مسعود بُربُر، متین رمضانخواه و علی میرزاخانی با میزبانی مرتضی کاظمی در استودیوی فردای‌اقتصاد درباره ارتباط بحران سرمایه اجتماعی و پیشرفت کشور گفت‌وگو شد.
 

برنامه «گفت‌وگوی فردا» عصرهای جمعه در وبسایت فردای‌ اقتصاد منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • حسن اسفندیاری IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    کاش سوال این بود چه شد که الان این کتاب اومد بیرون و منتشر شده. دقیقا همین زمان و این شرایط. بیبی موضوع و هدف کتاب چیز دیگست. خبری در راه است.
  • حسن اسفندیاری IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    رحم بر هیچ کس نخواهیم کرد. اینجا ایران کشور مردان و زنان آزاده و حکیم است. راه گم نکرده و نخواهیم کرد. زنده باد خاکمون ایران. وسلام.
  • حسن اسفندیاری IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    اخطار آخر به هرآنکس که در این بازی افتاده. جایی در زندگی به نتیجه‌ای رسیدیم: هرآنکس که قصد این آب و خاک کند از جهان محوش خواهیم کرد. و حال اقتصاد و رسانه هدف گذاشتیم و قرار گذاشتیم قد بلند کند هرآنکس که در مقابل قد بلند کردن کشورمون "ایران" بایستد به نام ایران به نام الله از عالم محوش خواهیم کرد.

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار