۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
مقایسه دوربین سامسونگ S۲۳ با آیفون ۱۴+ عکس

در تصاویر زیر مقایسه عکس‌های گرفته شده با دوربین تازه معرفی شده گلکسی S۲۳ اولترا و آیفون۱۴ را می‌بینید.

دیجیاتو: محصولات سری گلکسی S۲۳ از سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برند که می‌توانند پرچمداران سایر رقبا را به چالش بکشند.

سامسونگ در رویداد آنپکد ۲۰۲۳ از پرچمداران جدید خود شامل گلکسی S۲۳ اولترا در کنار گلکسی S۲۳ و S۲۳ پلاس رونمایی کرد که تمرکز ویژه‌ای روی بهبود قابلیت‌های عکس‌برداری و فیلمبرداری در آنها شده است. در ادامه به مقایسه مشخصات سری گلکسی S۲۳ با اصلی‌ترین رقبای خود یعنی آیفون ۱۴ و پیکسل ۷ خواهیم پرداخت.

سری گلکسی S۲۳ چه ویژگی‌هایی دارد؟

لنز اصلی دوربین گلکسی S۲۳ اولترا از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در مقایسه با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی بکار رفته در S۲۲ اولترا، یک جهش چشمگیر محسوب می‌شود. سامسونگ ادعا دارد که محصول جدید این شرکت در کنار ضبط ویدئوهای ۸K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، می‌تواند عملکرد شگفت‌انگیزی هم در نور کم از خود نشان دهد.

شایان ذکر است که دوربین سلفی در گلکسی S۲۳ و S۲۳ پلاس نیز شاهد بهبود بوده است و حسگر ۱۰ مگاپیکسلی نسل قبل، جای خود را به یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی جدید با قابلیت فیلم‌برداری HDR و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه داده است. دستگاه‌های گفته شده می‌توانند اقدام به عکس‌برداری در حالت Expert RAW از طریق لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خود نیز کنند.

در قلب تمامی اعضای جدید خانواده کهکشانی‌ها، پردازنده اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ قرار دارد که با همکاری کوالکام، شاهد بهبود عملکرد در مقایسه با نسخه‌های قبلی بوده است. این تراشه با پشتیبانی از ویژگی رهگیری پرتو می‌تواند گزینه عالی برای تجربه بی‌نقص در بازی‌های موبایل باشد و پردازش‌های مرتبط با هوش مصنوعی را هم بهتر از قبل انجام دهد. حداکثر حافظه داخلی و رم از مواردی است که در مقایسه با گذشته تغییری نکرده و در بالاترین پیکربندی می‌توان ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی را در گلکسی S۲۳ اولترا شاهد بود.

مقایسه دوربین سامسونگ S۲۳ با آیفون ۱۴+ عکس

مقایسه دوربین سامسونگ S۲۳ با آیفون ۱۴+ عکس

مقایسه دوربین سامسونگ S۲۳ با آیفون ۱۴+ عکس

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها