۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
واکنش اسحاق جهانگیری به دخالت برای انتصاب در فولاد مبارکه

رئیس دفتر وقت معاون اول سابق، توضیحاتی درباره دخالت در انتصاب در فولاد مبارکه ارائه داد.

در پی انتشار گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت فولاد مبارکه و طرح نام  اسحاق جهانگیری، رئیس دفتر وقت معاون اول سابق، توضیحاتی ارائه داد.

وضیحات به شرح زیر است: 

۱- در خصوص موضوع توصیه انتصاب یکی از مدیران شرکت مذکور؛ نه تنها فرد یاد شده هیچ نسبتی با ایشان ندارند بلکه توصیه‌ای نیز برای بکارگیری نامبرده صورت نگرفته است.

۲- در خصوص تحویل یک دستگاه خودرو به ایشان نیز لازم به ذکر است که این موضوع ربطی به شخص آقای دکتر جهانگیری ندارد و به تقاضای تیم حفاظت معاون اول و مطابق پروتکل‌های ابلاغی امنیتی برای در اختیار گذاشتن خودروی سنگین بوده و با توجه به عدم امکان تأمین آن توسط نهاد ریاست جمهوری، به صورت امانی توسط تیم حفاظت بهره‌برداری می‌گردیده است و همچنان در اختیار تیم حفاظت معاون اول فعلی رئیس جمهور است.

دستگاه قضا مانع خروج متهمان پرونده فولاد از کشور می‌شود

حجت الله فیروزی، عضو هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص مربوط به دوره قبلی مدیریتی فولاد است و ربطی به مدیران فعلی شرکت فولاد ندارد و محورهای این تحقیق و تفحص مشخص است، این هیات خارج از محورهای مشخص شده ورود نکردند و مربوط به بازه زمانی مشخص است و ربطی به دولت فعلی ندارد.

نماینده مردم فسا با بیان اینکه قوه قضاییه تمهیدات لازم را در این زمینه اتخاذ می‌کند، گفت: این گزارش تازه به قوه قضاییه ارسال شده و اگر اتهامی متوجه شخص باشد، دستگاه قضا مانع خروج متهمین این پرونده از کشور می‌شود.

هفته گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان به قوه قضاییه موافقت کردند.

منبع: انتخاب-ایرنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها