۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
ورود زنان فقط به این ورزشگاه مجاز است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، گفت: فعلا بانوان در ورزشگاه آزادی حضور می‌یابند. باید چارچوب‌ها رعایت شود تا زنان وارد ورزشگاه‌های سایر شهرها هم شوند.

ایرنا: مریم کاظمی‌پور امروز جمعه در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر والیبال بانوان که با قهرمانی تیم پیکان همراه شد، اظهار داشت: شاهد رقابت‌ها دیدنی از دو تیم پیکان و سریک گنبد بودیم. مسابقاتی که پایاپای بود و هر روز شاهد پیشرفت بانوان این رشته هستیم.

وی درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌ها جهت دیدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال، گفت: بانوان با تلاشی که کردیم با حداکثر ملاحظات در ورزشگاه آزادی حاضر خواهند شد. امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور جایگاه ویژه مناسبی برای حضور بانوان داشته باشیم تا در کمال آرامش از فوتبال لذت ببرند.

معاون توسعه ورزش بانوان ادامه داد: تلاش کردیم تا تمام الزامات رفاهی را برای بانوان مهیا کنیم. الزام دسترسی به خودروها از درهای ورودی ویژه نیز وجود دارد تا بانوان به همراه فرزندان خود با امکانات خوبی که برای آنها پیش‌بینی کردیم و بدون هیچ مشکلی به سکوها منتقل شوند. همچنین وزیر ورزش و جوانان تمام تلاش خود را برای حضور بهتر بانوان در ورزشگاه‌ها کرده است.

وی درباره ورود بانوان در ورزشگاه‌های شهرهای مختلف گفت: ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال مردان را بررسی کردم، اما فعلا بانوان در ورزشگاه آزادی حضور می‌یابند. باید چارچوب‌ها رعایت شود تا زنان وارد ورزشگاه‌های استان‌ها هم شوند.

کاظمی‌پور خاطرنشان کرد: به دلیل وجود مراسم‌های مختلف در دهه فجر از ظرفیتی که برای حضور بانوان در نظر گرفته شده آگاه نیستم و آمار دقیق آن بعدا اعلام می‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها