۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶
آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس برای جذب پنجه ببر

شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال برای پیوستن به پرسپولیس موافقت نهایی خود را اعلام کرده است اما احتمال دارد بندهایی به قرارداد او با پرسپولیس اضافه شود.

باشگاه پرسپولیس پس از تأیید یحیی گل محمدی مذاکره با شیخ دیاباته را جدی تر از گذشته ادامه داد تا مهاجم پیشین استقلال تهران و فصل گذشته الغرافه قطر را جذب کند. دیاباته پس از مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس موافقت خود با پیوستن به این تیم را اعلام کرده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به تازگی قراردادی یک میلیون و ۱۵۰ هزار دلاری با «یورگن لوکادیا» امضا کرده است دنبال گرفتن تخفیف از دیاباته است تا بتواند او را با مبلغی نزدیک به ۴۳۰ هزار دلار جذب کند اما مدیر برنامه‌های دیاباته خواهان بندهای مالی برای مهاجم پیشین آبی پوشان در فصل جاری لیگ برتر است.

دیاباته برای حضور در پرسپولیس منتظر دریافت پیش قسط اول قرارداد خود است تا بتواند او را به جمع مهاجمان پرسپولیس اضافه کند. مدیرعامل پرسپولیس هم تصمیم دارد امضای نهایی قرارداد با دیاباته را سه شنبه هفته جاری انجام دهد تا او با پذیرش شروط قرارداد خود برای یک فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

در صورت توافق نهایی دیاباته با درویش، قرارداد او تا پایان هفته جاری با پرسپولیس رسمی می‌شود تا او پس از بازی با آلومینیوم بتواند در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰ جمعه هفته جاری میهمان آلومینیوم اراک است. پرسپولیس در دو بازی گذشته خود برابر ذوب آهن و فولاد خوزستان دو امتیاز گرفته است.

منبع: مهر

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها