۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
چراغ سبز کی‌روش برای بازگشت به ایران

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی با انتشار پستی در اینستاگرام، برای بازگشت به تیم ملی ایران چراغ سبز نشان داد.کی‌روش می‌خواهد در جام‌جهانی سرمربی تیم‌ملی باشد.

ماه‌هاست که شایعاتی درخصوص احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران شنیده می‌شود. نام سرمربی پرتغالی حتی پس از صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی پیرامون نیمکت ایران مطرح شده بود و پس از اوج‌گیری اختلافات میان برخی از بازیکنان، این مسئله نمود بیشتری پیدا کرد.

تنها هشت روز دیگر تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال باقی مانده است. مهدی تاج به عنوان یکی از کاندیداهای جدی ریاست، یکشنبه شب با حضور در شبکه خبر پاسخگوی سوالات مجری برنامه بود و به صورت رسمی از احتمال بازگشت سرمربی پرتغالی سخن گفت.

او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: من آقای کی‌روش را تایید می‌کنم و ایشان را قبول دارم. اگر (به عنوان رئیس فدراسیون) انتخاب بشوم به آن (بازگشت کی‌روش) فکر می‌کنم. من با کی‌روش نتایج خوبی گرفتم و بهترین فدراسیون بعد از انقلاب در دوره ما بوده است. من می‌گویم کی‌روش مربی موفقی است که اگر انتخاب بشوم قاعدتا به صورت جدی با تیمم روی این موضوع فکر می‌کنیم.

اما دقایقی پس از صحبت‌های تاج، اتفاق جالبی در فضای مجازی و صفحه شخصی سرمربی پرتغالی رخ داد. کی‌روش با انتشار ویدیویی از زمان حضور در تیم ملی و بازی دوستانه با ازبکستان، این متن را به زبان انگلیسی در توضیح کلیپ مذکور نوشت: همه چیز از زمانی شروع می‌شود که ما فوتبال خوبی بازی کنیم.

چراغ سبز کی‌روش برای بازگشت به ایران

این بزرگترین چراغ سبز سرمربی اسبق تیم ملی برای بازگشت است. با توجه به صحبت‌های مهدی تاج، به نظر می‌رسد که او و کی‌روش قبل‌تر صحبت‌های اولیه برای حضور روی نیمکت تیم ملی را انجام داده‌اند و در صورتی‌که تاج سکان ریاست فدراسیون را در دست بگیرد، شاهد حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت تیم ملی و به عنوان جانشین دراگان اسکوچیچ خواهیم بود.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها